Glemmer dere mye?

tigerpus

Andre møte med forumet
Jeg har blitt så vimsete at det er skummelt. :facepalm: Det er vel normalt, men håper ikke det blir værre:p

Jeg og:hilarious: om jeg har lagt noe vekk og samboeren spør hvor den og den tingen er så har jeg ikke peiling! Roter alt bort om dagen å glemmer ting jeg har sagt.. er litt frustrerende:shy:

Samme her! Og det passer rimelig dårlig når det bare er et par uker til jeg skal ha eksamen:hilarious:

Har puttet nutellaen i kjøleskapet sikkert 4 ganger de siste to ukene :P

(Ja jeg spiser Nutella til frokost, en av de få tingene som går ned så tidlig på dag :shy:)

Jeg tuller mye om dagen. Roter vekk ting, glemmer ting og sier ting som ikke gir mening veldig ofte:wacky:

Jeg ammer fortsatt så er vel ikke helt der jeg har vært før kognitivt. Men har begynt å rote ekstra med navn, sier et navn og vet det er feil men klarer virkelig ikke å komme på dert riktige:shy:

Jeg er lett distrè til vanlig. Men enda verre nå. Frustrerende!

Jeg er veldig vimsete. Skulle fortelle noen min fødselsnr mitt og brukte lang tid på å få det fram :P Haha, var såpass mye forvirret at jeg forvirret damen i luken også så hun startet også skrive noe rart. Til slutt stod vi der og lo.

Jeg er vimsete fra før av, og kan ikke si at det har blitt bedre nå... er så redd for å gjøre noe feil på jobb, jobber som nattavdelingssykepleier-bør helst ha hodet klart. Blir endel trippelkontroller på meg selv :angelic:

Glemmer ikke helt, men bruker litt lengre tid på å komme på ting. Og det er litt slitsomt.

Glemmer ting, men det værste er at jeg har blitt så vimsete. Ble det med forrige også og syns ikke jeg gikk helt tilbake til normalen noen gang :D

Back
Topp