Så.. Get this.. Jeg åpnet et skap på badet på søndag ettermiddag (altså rundt 13.00) og når jeg plutselig så etuiet med menskoppen min i så gikk det plutselig opp for meg at jeg er gravid... Jeg hadde ikke tenkt på det hele morgenen og det kom over meg som en bølge og etterpå måtte jeg bare sette meg ned og tenke over hvordan i all verden jeg kunne "glemme" det...
Nå er jeg i uke 14 (første barn) og jeg føler meg nokså bra og jeg kjenner jeg har en litt hardere mage enn den myke jeg pleier å ha. De tidlige symptomene er borte og det har ikke vokst noe som er synlig enda....
Er det slik det er på denne tida for andre også?
Jeg hadde mer tro på at jeg var gravid tidligere i svangerskapet, men nå føler jeg det bare var en drøm. Jeg har også fortsatt en måned igjen til OUL
Nå er jeg i uke 14 (første barn) og jeg føler meg nokså bra og jeg kjenner jeg har en litt hardere mage enn den myke jeg pleier å ha. De tidlige symptomene er borte og det har ikke vokst noe som er synlig enda....
Er det slik det er på denne tida for andre også?
Jeg hadde mer tro på at jeg var gravid tidligere i svangerskapet, men nå føler jeg det bare var en drøm. Jeg har også fortsatt en måned igjen til OUL