x1x*MissMaya*
Forumet er livet
borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMaya*
ORIGINAL: astrone
med tanke på barna,så er det flott....synst jeg!
tenk da...kjipt å måtte pendle halve Norge for å besøke noen av sine foreldre.
Det er min mening[:)]
joda,er enig for barnas skyld såklart..men hva med situasjoner der f.eks mor som har daglig omsorg ikke får seg jobb på plassen hun bor,eller trenger en ny start,og så sitter far og enda er bitter over bryddet eller pga en ussel krangel og så bestemmer seg for å nekte. så tvinger han mor til å bli sosial klient eller verre. syns ikke noen skulle kunne nekte meg å flytte hvis det var det jeg ville. helt sykt
ORIGINAL: new louis
joda,er enig for barnas skyld såklart..men hva med situasjoner der f.eks mor som har daglig omsorg ikke får seg jobb på plassen hun bor,eller trenger en ny start,og så sitter far og enda er bitter over bryddet eller pga en ussel krangel og så bestemmer seg for å nekte. så tvinger han mor til å bli sosial klient eller verre. syns ikke noen skulle kunne nekte meg å flytte hvis det var det jeg ville. helt sykt
da får du flytte og la barnet bli for det er ditt valg rett og slett barnet skal ikke lide for din skyld.
jeg syns ikke noe om at min eksmann som er narkoman skal få kunne bestemme at jeg må bo i nærheten av han. hva med fedre/mødre som er voldelige? skal de få bestemme at mor/far ikke skal få flytte?
da får du flytte og la barnet bli for det er ditt valg rett og slett barnet skal ikke lide for din skyld.
så jeg skal da måtte la mitt barn være igjen hos en narkoman far som er voldelig og ikke klarer å ta seg av seg selv? eller skal barnevernet ta over omsorgen? fortell meg hvordan det kan være det beste for barnet
si meg hvorfor blir du sint?
Syns du ikke mor og far har lik rett på sitt barn ? syns du det er rett at mor eller far skal kunne flytte 100 mil unna den andre og skille barn fra den andre parten? fordi det passet h*n best?
Syns den nye loven er super så får man stoppet alle hevnlystige mødre og fedre fra og skille sine barn fra den andre foreldren.
og jeg håper denne reglen gjelder likt for alle foreldre ikke bare gifte.
og til trådstarter igjen hvorfor syns du reglen er så ille mener du at du skal kunne ta ungen som det passer deg?
jo men hva slags regelverk skal beskytte mor/far med omsorg mot voldelige ekser,hevngjerrige ekser etc? hvem skal hjelpe dem? for det er en kjennsgjerning i dette landet at den norske domstolen ikke fungerer likt for alle