Gleeeeder meg såååååå

Musserende vin, blåskjell, sushi, brie, salami og slippe bekymringen er denne stekt nok nå og til å være ferdig med å spise en skosåle av biff!
Yummi!!!
Sushi kan du spise under svangerskapet! :D Bare unngå tunfisk og annen eksotisk fisk :)

Gleder meg mest til å kunne reise meg uten å få vondt i skambenet, og å gå vanlig igjen.. Og å gå inn og ut av dusjen uten problemer :-)
+ salami, spekeskinke og cola. Savner ikke alkohol faktisk :-)
savner egenrøig ikke noe annet enn den hvitvina når det kommer til alkohol :-P Men ÅH som jeg savner den :-P Haha.... Men det beste blir nok magesoving og å kunne gå igjen! !! ♡♡

Skal bli godt med litt rødvin ja! Men gleder meg mest til spekeskinka! :D

Gleder meg til å kunne ta på sokker og truse uten å puste og pese... Til å kunne gå normalt og begynne å trene igjen. Og selvfølgelig til øl....

Sushi kan du spise under svangerskapet! :D Bare unngå tunfisk og annen eksotisk fisk :)
Ja, æ vet det!:) men æ har ikke ville ta sjansen på sushi, fordi det kan være dårlig. Også liker æ best kamskjell og det er kamskjellkjertelen man skulle holde seg unna og det har æ ikke peiling på brukes i sushi :) ( kunne sikkert ha spurt)

Ja, æ vet det!:) men æ har ikke ville ta sjansen på sushi, fordi det kan være dårlig. Også liker æ best kamskjell og det er kamskjellkjertelen man skulle holde seg unna og det har æ ikke peiling på brukes i sushi :) ( kunne sikkert ha spurt)
Kamskjellkjertelen brukes ikke i sushi, den er brun og med en helt annen konsistens enn den hvite kamskjellmuskelen :) Men ja, skjønner at man ikke vil spise det hvis man ikke er helt sikker på at stedet har god hygiene etc :) Åh, sushi er godt, nam! Fikk lyst på det nå ;)

Kamskjellkjertelen brukes ikke i sushi, den er brun og med en helt annen konsistens enn den hvite kamskjellmuskelen :) Men ja, skjønner at man ikke vil spise det hvis man ikke er helt sikker på at stedet har god hygiene etc :) Åh, sushi er godt, nam! Fikk lyst på det nå ;)
Det er sykt godt, bare 8 dager til termin nå !

Jeg gleder meg til jeg skal bøye meg og puste samtidig :D og til jeg får ha blæra mi for meg selv igjen, soving på magen, at jeg kan snu meg i senga uten at det gjør vondt noe sted, at jeg kan løpe rundt med mini, får tilbake magemusklene mine, slippe halsbrann, pusse tunga skikkelig uten å spy..

Og en iskald Carlsberg på glassflaske :D Håper på en knallfin sommer :D

Hvitvik og reker nam nam. (Reker er ikke det samme uten vin)

Rødvin... Salami... Å kunne ta på sko og sokker uten å måtte sitte ned... Og ikke minst å komme inn i alle kjolene mine igjen

Viiin, mine vanlige klær, at det blir enklere å ta på sokker! Å ikke må opp 10 ganger om natten å tisse:)

Musserende vin, blåskjell, sushi, brie, salami og slippe bekymringen er denne stekt nok nå og til å være ferdig med å spise en skosåle av biff!
Yummi!!!
Sushi er fullt lov å spise når man er gravid. Er vell kanskje enkelte man skal holde seg unna, men det meste går :)

Edit; ser nå at flere allerede har sagt det samme :p

Sushi er fullt lov å spise når man er gravid. Er vell kanskje enkelte man skal holde seg unna, men det meste går :)

Edit; ser nå at flere allerede har sagt det samme :p

Hehe ja ;) du kan også spise blåskjell mens du er gravid men æ har valgt å holde mæ unna begge deler. :)

Fire ting:
- JOGGE (!)
- Lekesloss/herje med jenta mi
- Første shopping uten magehensyn
- Få tilbake et lidenskapelig ekteskap ;)

Bryr meg ikke så mye om mat og drikke, har igrunnen ikke savnet noe :)

Har også hatt lyst på rødvin:p selv om jeg ikke drikker d så ofte, er d noe jeg har hatt lyst p:p spent om d er like godt når jeg faktisk kan drikke d:hilarious: haha! Gleder meg til å ha energi og klare leke ordentlig me ungene :)

Back
Topp