Sushi kan du spise under svangerskapet!Musserende vin, blåskjell, sushi, brie, salami og slippe bekymringen er denne stekt nok nå og til å være ferdig med å spise en skosåle av biff!
Yummi!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sushi kan du spise under svangerskapet!Musserende vin, blåskjell, sushi, brie, salami og slippe bekymringen er denne stekt nok nå og til å være ferdig med å spise en skosåle av biff!
Yummi!!!
savner egenrøig ikke noe annet enn den hvitvina når det kommer til alkoholGleder meg mest til å kunne reise meg uten å få vondt i skambenet, og å gå vanlig igjen.. Og å gå inn og ut av dusjen uten problemer![]()
+ salami, spekeskinke og cola. Savner ikke alkohol faktisk![]()
Ja, æ vet det!Sushi kan du spise under svangerskapet!Bare unngå tunfisk og annen eksotisk fisk
![]()
Kamskjellkjertelen brukes ikke i sushi, den er brun og med en helt annen konsistens enn den hvite kamskjellmuskelenJa, æ vet det!men æ har ikke ville ta sjansen på sushi, fordi det kan være dårlig. Også liker æ best kamskjell og det er kamskjellkjertelen man skulle holde seg unna og det har æ ikke peiling på brukes i sushi
( kunne sikkert ha spurt)
Det er sykt godt, bare 8 dager til termin nå !Kamskjellkjertelen brukes ikke i sushi, den er brun og med en helt annen konsistens enn den hvite kamskjellmuskelenMen ja, skjønner at man ikke vil spise det hvis man ikke er helt sikker på at stedet har god hygiene etc
Åh, sushi er godt, nam! Fikk lyst på det nå
![]()
Sushi kan du spise nå også om du vil! ☺Musserende vin, blåskjell, sushi, brie, salami og slippe bekymringen er denne stekt nok nå og til å være ferdig med å spise en skosåle av biff!
Yummi!!!
Rødvin... Salami... Å kunne ta på sko og sokker uten å måtte sitte ned... Og ikke minst å komme inn i alle kjolene mine igjen
Sushi er fullt lov å spise når man er gravid. Er vell kanskje enkelte man skal holde seg unna, men det meste gårMusserende vin, blåskjell, sushi, brie, salami og slippe bekymringen er denne stekt nok nå og til å være ferdig med å spise en skosåle av biff!
Yummi!!!
Sushi er fullt lov å spise når man er gravid. Er vell kanskje enkelte man skal holde seg unna, men det meste går
Edit; ser nå at flere allerede har sagt det samme![]()