gleeeder meg

*Tøtta81*

Forumet er livet
Nå har vi kjøpt hus, så melder meg inn her jeg. Har vært her før også, men en stund siden nå. Gleder meg til å stæsje opp etterhvert[:D]

her er huset: http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12883148&sid=xz10cbaAaw8J137444&WT.svl=Bilde

Sier gratulerer en en gang!! virkelig et flott hus dere har fått dere[:)] blir moro og se bilder når dere har fått flytta inn:)[:)][:)]

ORIGINAL: moskata

Sier gratulerer en en gang!! virkelig et flott hus dere har fått dere[:)] blir moro og se bilder når dere har fått flytta inn:)[:)][:)]
vi hadde håpet på å fått byttet ut mye av de møblene vi har med en gang. Men vi betalte litt mere får huset enn taksten, sånn at vi må høre hva banken sier først. Men nye møbler blir det rundt sommeren likevel da.[;)] Er veldig lyst inn der, lurer på om det passer med svart sofa, og den bombay serien møbler? Spisebord har vi funnet på jysk faktisk, det går godt sammen med bombay, men jeg er litt i tvil ang kvaliteten på jysk i forhold. Så hvis noen vet noe om jysk sine produkter,  vil jeg gjerne høre om det[;)]

ja kjempe fiint[;)]

Gratulerer med nytt hus,og velkommen hit da. Du får legge ut bilder når dere har kommet i orden.

Vi har ikke kjøpt så mye møbler fra jysk,men jeg har kjøpt en romdeler(lik den fra ikea) og den er det ikke bra kvalitet på. Men får jo håpe at det dere har kjøpt er bedre da.

Gratulerer[:)]

Back
Topp