gleeeder meeg...

Dollface

Forumet er livet
VIP
til jeg kan begynne å strikke på denne!!

Bare i lyserosa åff kårs..!! Må bare strikke ferdig noen sokker til gubben ellers blir de aldri ferdig..

Så so looooooooong!! Ser dere en gang i neste uke

Den er bare helskjønn:)) Min kusine har akkurat strikket den på bestilling fra meg, til vesla i magen, gleder meg sånn til å bruke den! Får vår i brunt, slik at den kan brukes igjen om vi får gutt senere..

LittleMonkey skrev:
Strikk gjerne en til meg og 

skal vurdere det når den blir ferdig - får se hvor lang tid det tar.. hater sånna evighetsprosjekter :P
Du får minne meg på det når jeg legger ut ferdig-bilde :D

Den er kjempe fin. Har strikket den selv til mellomsten.  

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

skal vurdere det når den blir ferdig - får se hvor lang tid det tar.. hater sånna evighetsprosjekter :P

Det var en spøk! Du skal da ikke ta på deg strikkejobber for meg :p Jeg må få ordnet ferdig bilde av jakka jeg, så du får se hvor flink jeg har vært :p Den første var veldig stiv og stor, men nummer to ble veldig fin :) Jeg er ganske stolt!

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Det var en spøk! Du skal da ikke ta på deg strikkejobber for meg :p Jeg må få ordnet ferdig bilde av jakka jeg, så du får se hvor flink jeg har vært :p Den første var veldig stiv og stor, men nummer to ble veldig fin :) Jeg er ganske stolt!

hihi... det er mulig jeg har mye tid framover hvis bekkenet ikke blir bedre.. :P

Men jaaa.. få se få se!!

åh, den har jeg sett på i rosa i et blad! kjempefiin! heldig du er som er flink til å strikke selv ;) 

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

hihi... det er mulig jeg har mye tid framover hvis bekkenet ikke blir bedre.. :P

Men jaaa.. få se få se!!

Det er bare å si ifra  

Den er såå goo og så fin har den i rosa til minsten selv og strikket en til venninna mi til gutt i lyse blå <3 <3<3
Går jo rask tror mamma strikket den på max en uke <3

åå den var fin! sånn vil jeg også ha! Får vel bestille en sånn av bestemor

Back
Topp