Gledet oss for tidlig...

mormormor

Betatt av forumet
Mistet lille klumpen i dag... etter 6 uker
Vi ante at noe var galt i går kveld og brukte kvelden på å forbrede oss på at vi kunne få en abort. Hadde kraftige menssmerter og blødninger. I redslen var det mange tanker og ord. Vi er glad for at vi brukte kvelden i går på å forberede oss på at dette kunne skje. Gråt mye og snakket sammen.

I dag tidlig fikk vi komme på sykehuset til undersøkelse og fikk bekreftet det vi fryktet.

Selv om dette er fryktlig trist, har vi allikevel hatt en "god dag" med mye følelser, og snakket med våre foreldre og venner som ikke viste noe om at vi skulle ha barn.

Vi har fått mye støtte, og alle sier "sånt skjer mange" og at det er naturens måte å rydde opp på. En mager trøst, men vi gleder oss over at vi ser at vi er fruktbare, selv om det gikk galt denne første gangen. Vi har mange år igjen - og ser fremover selv om man ikke skal glemme hva som har skjedd.

Kjøper snart ny eggløsningstest;-)

Huff, dette var trist å lese.

Bra at dere har taklet det på en fornuftig og flott måte, og vi her inne ser frem til at du kommer sterkt tilbake.

God klem til deg.

Kjære tingeling77!

Fikk veldig vondt av å lese historien din, og du skal vite at jeg føler med deg/dere!
Ingenting er så vondt og meningsløst som å miste...
Men det som også slo meg da jeg leste innlegget ditt, var at du virker utrolig sterk!
Godt å høre at du har god støtte i familie og venner, for på den måte få bearbeidet hendelsen.
Husk bare på at det er lov å sørge, ellers kan det være vanskelig å komme videre....

Vi mistet selv i september-05, da 11 uker ut i svangerskapet.
Det var tøft, og et øyeblikk var jeg svært usikker på om jeg ville prøve flere ganger.
Men ønsket om et lite familiemedlem til overskygget risikoen ved å miste igjen.
Og allerede 3. pp etter at vi mistet, var jeg gravid igjen.
Håper dere lykkes like raskt som vi gjorde, om det er det dere ønsker!

Lykke til videre!

Med vennlig hilsen
Lehcar

Huff da, fikk vondt inne i meg når jeg leste det du skrev, krysser fingra på at dere kommer over neste kneik.
Men det er bra at dere har fått pratet ut om dette og at dere var forberedt på en måte.
Men utrolig trist[:(]

Forstår at dette må være tungt, og det er godt at dere er flinke å snakke sammen og med familie og venner... Ønsker dere lykke til videre!

Masse masse lykke til videre.....forferdelig å høre når det går galt, mine tårer er for deg......
Selv tok jeg det ikke for gitt at alt skulle gå bra når jeg ble gravid, kjenner og vet om såå mange som har mistet.
Man skal HUSKE hvor utrolig heldige man er som har et friskt svangerskap og at man får et velskapt barn til denne verden......

Back
Topp