Gledesegtil-tråd :)

så koselig...........

jeg gleder meg til:
Theodor sin bursdag
bryllupet til søstra mi (jeg er forlover)
utdrikningslaget til søstra mi (jeg ordner til for ho)
sommer og sol
vi har kjøpt oss campingvogn, så gleder meg til den er ferdig pussa opp innvendig, og vi kan reise på litt småturer med den
gleder meg litt til å begynne å jobbe.

og sikkert masse mer også.....
det er jo så mange småting i hverdagen å, som virkelig gleder..... men de er ikke alltid så lett å vite om på forhånd!

Jeg gleder meg til!

-Sverigetur med gogutta mine i morra
-å hilse på den nyfødte gutten til venninna mi
-1års dag til knøtte
-å ha sommeren hjemme med lille mannen min
-bryllupet vårt i september
-å etterhvert prøve på liten søster eller bror
-husbyggeprosjekt

og masse små ting som dukker opp underveis, bursdager, dype samtaler med nære og kjære også videre også videre.... Livet er, med enkelte unntak, stort sett fantastisk[:D]

Så koselig!

Jeg gleder meg til:

Skalldyr og cava med mannen i morgen
Pappa, søster og bror som kommer om fire uker
Les Miserables i Madrid i slutten av februar
Påske med familiekos
Elsas første skritt
Elsas ettårs-dag
Sommer og sol
At min gode venninne får babyen sin som ventes i juni

ORIGINAL: Mexxie

ORIGINAL: Ellinorsmamma

Der er det fint ja! Har vært i Hua Hin 2 ganger jeg da, har aldri bodd i Cha Am, men hører det er bra ja [:D]

Fine leiligheter [:)] 

Har hørt mange skryte av Hua Hin, så jeg har troen på at dette blir bra! [:D]
Pappa og kona skal til Cha-am i påsken, pluss at kona til pappa og sønnen hennes drar dit 2 uker i sommer. Så de rekker å bli godt kjent med plassen til vi skal dit hele gjengen [:)]

Det jeg gruver mest til er flyturen [8|]

Hvilket selskap skal dere fly med? Sist fløy vi med Thai Airways, og det er den beste flyturen jeg noengang har hatt. Første gangen reiste vi med charterfly og måtte mellomlande i Saudi-Arabia, turen tok 15 timer [:-] Nå tok det 12 timer, direkteflyvning. Masse å velge i på tv, spill, musikk, filmer osv. Kjempebra service også [:D]

Hadde nok gruet meg litt jeg også, litt annet å reise med barn, men det går nok mye bedre enn du tror! Og frem kommer man til slutt [;)] Er verdt det, for det blir nok en super ferie!

ORIGINAL: Mexxie

Der er det fint ja! Har vært i Hua Hin 2 ganger jeg da, har aldri bodd i Cha Am, men hører det er bra ja [:D]

Fine leiligheter [:)] 

Har hørt mange skryte av Hua Hin, så jeg har troen på at dette blir bra! [:D]
Pappa og kona skal til Cha-am i påsken, pluss at kona til pappa og sønnen hennes drar dit 2 uker i sommer. Så de rekker å bli godt kjent med plassen til vi skal dit hele gjengen [:)]

Det jeg gruver mest til er flyturen [8|]

Hvilket selskap skal dere fly med? Sist fløy vi med Thai Airways, og det er den beste flyturen jeg noengang har hatt. Første gangen reiste vi med charterfly og måtte mellomlande i Saudi-Arabia, turen tok 15 timer [:-] Nå tok det 12 timer, direkteflyvning. Masse å velge i på tv, spill, musikk, filmer osv. Kjempebra service også [:D]

Hadde nok gruet meg litt jeg også, litt annet å reise med barn, men det går nok mye bedre enn du tror! Og frem kommer man til slutt [;)] Er verdt det, for det blir nok en super ferie!

Vi har ikke bestilt flybillettene enda, så jeg er ikke helt sikker hvilket selskap det blir. Men vet vi skal reise med rutefly og ikke charter. Tror vi skal satse på direkteflyvning vi også, men da må vi først ta fly ned til Oslo. Er ganske sikker på at pappa velger kortest flyreise med tanke på at vi skal ha med en liten en. Vi er mange som reiser, så vi får bytte litt på å underholde M [;)]

Back
Topp