"Jeg gleder meg jeg, mamma!" sa datteren min idag. <3
Hun gleder seg veldig til å leke med lillesøsteren sin. Og hver gang vi går forbi en kjole, sier hun hvor fin den vil være på lillesøster.
Vi snakker fortsatt om navnevalg da, ennå vi egentlig hadde bestemt oss.
Datteren vår likte aller best det ene navnet, som samboeren min nå er usikker på.
Hun sier at det andre navnet er ok, men jeg vet jo hvilket hun helst vil ha.
Hmmm.... Valgets kval.
Skal vi gå for et som aller synes er fint, og som passer til navnet på datteren vår, eller skal vi gå for det navnet datteren vår aller helst vil ha?
Uansett, vi gleder oss masse!
Og nå tror jeg at jeg har bestemt meg for 3D ultralyd. Tenker at det kan være en fin opplevelse for storesøster også. For da er det jo lov å ha med søsken og annen familie!
Også kan hun også få se at det er en lillesøster der!
Det er jo like viktig for søsken å knytte seg til barnet, som for oss voksne!

Hun gleder seg veldig til å leke med lillesøsteren sin. Og hver gang vi går forbi en kjole, sier hun hvor fin den vil være på lillesøster.
Vi snakker fortsatt om navnevalg da, ennå vi egentlig hadde bestemt oss.
Datteren vår likte aller best det ene navnet, som samboeren min nå er usikker på.
Hun sier at det andre navnet er ok, men jeg vet jo hvilket hun helst vil ha.
Hmmm.... Valgets kval.
Skal vi gå for et som aller synes er fint, og som passer til navnet på datteren vår, eller skal vi gå for det navnet datteren vår aller helst vil ha?

Uansett, vi gleder oss masse!
Og nå tror jeg at jeg har bestemt meg for 3D ultralyd. Tenker at det kan være en fin opplevelse for storesøster også. For da er det jo lov å ha med søsken og annen familie!
Også kan hun også få se at det er en lillesøster der!
Det er jo like viktig for søsken å knytte seg til barnet, som for oss voksne!