Gleder og gruer meg til ultralyd imorra!!

Så bra :) Nydelig ul-bilde :)) Godt å kunne få lov til å slappe av nå da, å bare vente på sparkene :)

Så godt å høre at alt var bra med de små :-)

Så flott bilde :) og deilig at alt stod bra til :)

oi...så flott bilde... å sååå bra at alt står bra til. å tenk to... har enda ikke vært i ul. skal ikke før ordinær. er i uke 13 nå, og føler d er en eeeevighet til. har ikke hør hjertelyd eller noe enda, så aaaaner jo ikke hvordan d står til. er litt utålmodig nå kjenner jeg.

Tusen takk dere, veldig godt å få sett de og høre hjertelydene. Merker at jeg er myyye mer bekymret denne gang enn jeg var sist gang. Kanskje fordi at man denne gangen virkelig skjønner at det er noe fantastisk som faktisk vokser der inne :)

oi...så flott bilde... å sååå bra at alt står bra til. å tenk to... har enda ikke vært i ul. skal ikke før ordinær. er i uke 13 nå, og føler d er en eeeevighet til. har ikke hør hjertelyd eller noe enda, så aaaaner jo ikke hvordan d står til. er litt utålmodig nå kjenner jeg.

Ja det skjønner jeg, var akkurat sånn jeg har vært også. Men selvfølgelig er alt bra med den lille skatten din, er bare typisk at vi jenter tar alle bekymrer på forhånd <3

ja sant....

Back
Topp