Gleder og gruer meg til ultralyd imorra!!

Lovehearts

Blir kjent med forumet
Ååå, imorra skal jeg endelig på ultralyd igjen. 2,5 uke siden sist. Får ultralyd ofte pga tvillinger. Men siden sist gang har jeg fortsatt blødd en del og synes at symptomene har gått så opp og ned. Er så redd for å komme dit imorra og se at hjertet har sluttet å slå på en (eller begge) av skattene mine!! Blir nok en lang kveld og natt inatt..

Lykke til i morgen! Krysser fingre for at alt er bra :)

Lykke til, krysser fingrene og satser på at du får se 2 bankende hjerter i morgen!

Lykke til i morgen, håper alt er bare bra med de to i magen :)

Kjiip følelse.. Skal krysse fingrene for deg i morgen :) Å i kveld, slik at du kanskje får sove litt i natt :))

Tusen takk alle sammen. Godt å få skrive av seg litt bekymringer :) Har brukt kvelden på Sons of Anarchy-maraton så har foreløpig klart å tenke på litt annet. Håper på en god natt :)

Så godt du får ul da:) ikke gøy å være bekymret og stressa for at noe kan være galt:( masse Lykketil og jeg tror alt er
Er helt topp med englene dine:)

Hold oss oppdatert:)

Håper det har gått fint med deg å de små i dag :) Krysser fingrene enda jeg :)

ImageUploadedByBV Forum1359462264.221016.jpg

Hurra, hurra! Har vært på ultralyd og begge skjønningene hade det kjempefint! De turnet, lekte tittei og alt var bare helt supert. Er i uke 10+2 nå og legen sa at når alt såg så fint ut nå så skulle dette gå bra :) Tusen takk for alle svar og gode ønskninger, det hjelper så å få dele sine bekymringer med noen andre :)

Back
Topp