Gleder meg

Skrulletulla

Gift med forumet
Om en time får jeg tvillingvogna i hus [:)] svigermor kommer på besøk noen dager så hun har tatt den med for oss (siden vi bestilte den "hjemme" på østlandet.. Vi kommer oss ikke dit før guttene er født.. Gleder meg til å se den og prøve den skikkelig.. har jeg nemlig ikke gjort..

Flere som har vogna i hus nå?

ORIGINAL: Lolodi

Å, det er så moro å få vogna [:)] Jeg har hatt min her i snart to måneder, jeg. Og hver gang jeg ser den, gleder jeg meg til å putte lillegutt oppi og trille han rundt omkring [:)]

sånn husker jeg det var sist også for meg.. gikk og kikket på den hele tiden og trillet rundt i stua.. hehe
drømte om trilleturer

Hvilken vogn er det dere har kjøpt? vi fikk faktiskt søskenvogna i hus i dag[:)]så jeg tog meg en liten tur og prøvde den,er fornøyd til nå[:)]det ble en phil & teds tvillingvogn,vi fikk så bra pris på den[:)]

ORIGINAL: snartmammatil2jenter

Hvilken vogn er det dere har kjøpt? vi fikk faktiskt søskenvogna i hus i dag[:)]så jeg tog meg en liten tur og prøvde den,er fornøyd til nå[:)]det ble en phil & teds tvillingvogn,vi fikk så bra pris på den[:)]

ååå,den tror jeg ikke jeg har sett,har du bilde?
Vi har kjøpt easywalker vi.. [:)]

Vi kjøpte et dansk merke jeg faktisk ikke har hørt om. "Trille Vicki" heter den. Er visst et kjent merke i Danmark, og på tester er den kommet godt ut. 2999,- både sportsvogn og bag [:D][:D]

Å så morro[:)] Venter fortsatt på min jeg. Trodde jeg skulle få den denne uka,emn det var visst ikke før uke 35. Gleder meg til jeg får vogna i hus jeg og.

Vognen er på plass[:)] Hvor er du egentlig fra,siden du skriver "hjemme" på østlandet?[:)]

ORIGINAL: Skrulletulla

Jeg var også og kikket på easywalker men det ble for masse penger synes jeg siden dette blir nok en vogn vi ikke kommer til og bruke hver dag for å si det sånn[:)]
Slik ser den ut:

Åååå-så gøy da!!![:D] 

Vi har vogna som vi kjøpte til snuppa for 3år siden![:)]

Hatt vogna siden i fjor høst [8|]...har stått hos svigers da frem til i mars, da kom de ned til oss med den.

Det skjønner jeg skal bli godt, deilig å ha vogna i hus[:)] Vi har hatt den noen uker nå, gleder meg såå til å trille den med lillegutt i[:)] 

Har bestilt vogna, skal hente den i slutten av september[;)]

Så koselig å få vogn i hus! Tenker du er spent!

Jeg har hatt min i hus i 7 år..
Var så fornøyd med den så den blir ikke byttet ut [:)]

Jeg var også og kikket på easywalker men det ble for masse penger synes jeg siden dette blir nok en vogn vi ikke kommer til og bruke hver dag for å si det sånn[:)]
Slik ser den ut:

den var jo kjempe grei..

ORIGINAL: Spent24

Vognen er på plass[:)] Hvor er du egentlig fra,siden du skriver "hjemme" på østlandet?[:)]

Langesund[;)]

Vi fikk vogna for et par uker siden... Og den står på det som skal bli barnerommet, og jeg er stadig inne å ser litt på den... Gleder meg veldig til å bruke den... [:)]

Vår vogn står oppe hos svigers enda, er ikke helt ferdig med om mubleringen enda.

Slik ser den ut:

den var jo kjempe grei..

ja jeg håper vi blir fornøyde med den[:)]

Å, de er så kjekt å få ting på plass[:D]
Vi fikk vogna for et par uker siden [:D] Årøver å ikke se på den så ofte, blir jo hælt føde sjuk av alt utstyret som er komt i hus [;)]

så fin vogn du har kjøpt deg[:D]
min står på reflex, henter den sikkert ikke før om en mnd eller noe, så slipper den å stå å få masse støv på seg[:)]

Back
Topp