Gleder meg!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Fikk plutselig en akutt lykke-glede-seg-følelse! Ååå, som jeg gleder meg til å få treffe den lille mageboeren min :happy:
Anbefaler alle sammen til å bare sette seg ned og virkelig kjenne på den følelsen! Du skal bli mamma (igjen?), du bærer på et fantastisk lite vesen i magen din, et lite mirakel (eller to). Du skal få se et helt nytt menneske vokse, lære, utvikle seg og leve!
Du har vært med på å lage et menneske, noe som i seg selv er helt utrolig hvis man tenker etter :)
Prøv å ta vare på den følelsen, og ta den fram hvis du har en tung dag eller periode.
Gled deg! :joyful:

Fin påminner:) Vi har virkelig mye å glede oss til(selv om ventetiden føles litt lang):D<3

Fint og sant skrevet :-) Den reisen fra unnfangelse til fødselen er fantastisk :-)

Ja det er ganske så utrolig. Nå har jeg hatt mye tid til å ønske meg denne lille i magen, og det går nok ikke en dag uten at jeg føler meg som den heldigste som får gravid en gang til :D Jo mer man leser om dette jo mer utrolig virker det hele, hvor kompleks kroppen og celler er :D

Men ja, tenk, om ikke mange mnd sitter vi med et lite nurk i armene :D

Har tenkt på det samme de siste dagene, og tar meg selv i å dagdrømme at jeg får møte babyen, amme, holde, trille og kose med han<3 gleder meg så utrolig mye:D men prøver å glede meg over ting i svangerskapet også, ellers går det sååå tregt hehe:p

Fikk en skikkelig glede-seg-følelse i stad, når vi var på butikken faktisk :)
Skulle kjøpe bleier til storesøster, også så jeg de små bleiepakkene som var fra 3-5 kg! Ååh, den følelsen var så god! Gleder meg så mye til å ha en bitte liten baby igjen ❤️❤️

Merker jeg gleder meg mer og mer til å møte vår perfekte lille prinsesse! Begynner fantasere mer og mer om henne og hvordan det vill bli å endelig få henne:D kjærligheten og bånde til henne blir sterkere vær dag!
Det jeg gleder meg aller mest til, som jeg fantaserer om oftes er å se min mann ha vår datter på bryste for første gang! Bare tanken smelter hjertet mitt helt:Heartred

Merker jeg gleder meg mer og mer til å møte vår perfekte lille prinsesse! Begynner fantasere mer og mer om henne og hvordan det vill bli å endelig få henne:D kjærligheten og bånde til henne blir sterkere vær dag!
Det jeg gleder meg aller mest til, som jeg fantaserer om oftes er å se min mann ha vår datter på bryste for første gang! Bare tanken smelter hjertet mitt helt:Heartred

Det med lillegutt som koser seg hos pappaen sin er noe jeg gleder meg noe fryktelig til å se og tenker mye på og:) Da kommer det nok noen gledestårer ja.

Back
Topp