Gleder meg....

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
....sånn til å dra frem babykleda :) Kan nesten ikke vente :) Lurer på hvor mye av det jeg kan bruke. Er noen år siden jeg hadde baby ;)
Har dere tatt vare på mye etter de kommende søskena?

Har tatt vare på klær som har en historie for oss, resten har vi gitt bort da vi trodde vi var ferdige med småbarn;) Blir nok litt shopping her, og jeg gleeeeeder meg!:)

Har tatt vare på alt, bare 2,5 år siden. Har masse til jente og ikke så veldig mye til gutt. Lommeboka håper det er en jente :)

Men jeg gleder meg også til å gå igjennom. Fant frem noe til en vennine for noen mnd siden og da ble jeg veldig rørt!

Jeg gleder meg også veldig:-) har tatt vare på litt. Men det er nok forholdsvis mye blått. Det blir nok litt shopping uansett :-) elsker å shoppe babyklær <3

Har tatt vare på klær som har en historie for oss, resten har vi gitt bort da vi trodde vi var ferdige med småbarn;) Blir nok litt shopping her, og jeg gleeeeeder meg!:)
Litt sånn her også :) har tatt vare på det jeg likte best. For vi skulle ikke ha flere barn......
Men så ombestemte vi oss ;)

Huff, har nesten ingenting. Kunne ikke bruke stort av det som var etter nr 1 (jente) for nr 2 var gutt... og jeg skulle aldri i livet ha fler barn, så alt er i grunn gitt bort eller solgt.. :p

Har tatt vare på alt. Og arvet masse fra søsteren min sin lille gutt. Så vi har babyklær både til gutt og jente. Må ikke handle noe vi. :( Synes det er så morro å handle :P ;)

Vi får vårt første barn nå, så her blir det shopping for alle penga!:-D

Samboer ville selge alle klærne, husken og andre ting, men da satt jeg foten ned og sa at vi skal ha en baby til og da gidder jeg ikke å kjøpe alt på nytt! Så vi har tatt være på mye klær og utstyr (har seng og bilsete og alt). Klær er jo selvfølgelig ganske jentete, men hvis det skulle bli gutt nå, så har svigerinne veldig mye klær til oss (hun fikk gutt 9 dager før vi fikk vår datter). Så det blir til og med der ikke såååååååååå mye å kjøpe på nytt. Leker har vi veldig mange, så egentlig tror jeg ikke at vi trenger denne gangen så veldig mye utenom kanskje en ny vogn, hvis det skulle bli gutt. :) Det blir nok litt nytt på denne ungen også, men hvis vi kan få pent brukt klær, så er jo ikke det noe problem. :)

Back
Topp