Gleder meg

ariel

Har en liten spire i magen:-) septemberbarn <3
Nå begynner jeg å kjenne at jeg virkelig gleder meg til å se lillegutt:D har jo gledet meg hele svangerskapet, men nå er det sånn at jeg nesten ikke klarer å vente. Hvordan ser han ut?, hvem ligner han på?, hvor stor er han? Drømte i natt at jeg må pakke føde bagen, så tror jeg må få begynt på den i dag;) er bare 35+2 men greit å ha den klar:)

Noen andre som går i lykkerus og gleder seg til fødselen? ♥♥♥

Her gleder vi oss enormt! :P Snakker om det hele tiden - hvem vil hun likne på, hvordan vil hun være..? Det er nå det går opp for meg/oss at fødsel er rett rundt hjørne og at vi faktisk skal bli foreldre!!! :o Det er noe magisk i det der altså..

Pakket min bag igår.. Så jeg håper hun melder ankomst om ikke så altfor lenge! 36+4 idag :D

Her kjenner jeg at redselen for å få han ut overskygger litt av gleden/forventningene jeg burde ha. Selvfølgelig gleder jeg meg til å se han og til å slippe å være gravid mer(!!), men kjærevene så jeg gruer meg til å få han ut!

Gleder meg enormt. Har ikke vært veldig utålmodig foreløpig, men kjenner at jeg lengter innmari etter å få møte lillegutt og bli kjent med ham ❤️ 37 uker på vei i dag, så ikke krise om han kommer snart :) Veldig uvirkelig å tenke på at det egentlig kan skje når som helst! Men tror nok ikke han har tenkt seg ut med det første :p

Gleder meg skikkelig jeg også, han kan bare komme når han vil! Er så spent på å møte ham :)

Har ikke helt gått opp for meg at han skal komme snart:p tror ikke det gjør det før jeg holde han :p 37+1 i dag, så nærmer seg:)

Vi gleder oss enormt og jeg bruker dagene på redebygging (mellom alle hvilestundene på sofaen) :) Lurer først og fremst på om det er en gutt eller jente, og så lurer jeg veldig på hvordan h*n ser ut! I dag la vi vogna i bagasjerommet på bilen, så da er den på plass til det starter. Bilstolen er også på plass :) Gleder meg til å holde det lille mirakelet i armene for første gang, det må være et ubeskrivelig øyeblikk! Og så ser vi frem til å joine mamma- og pappaklubben :D

Last edited:
Gleder meg masse og er veldig spent på hvordan det blir å bli mamma :Heartpink Men har fortsatt mye jeg må få gjort før hun kommer til verden, så hun får nok bare holde seg i magen i 6uker til ;)

Gleder meg masse. :)

Her snakker vi jul, nyttår, påske og bursdag x 1000 :D :D :D

Jeg gleder meg enormt! Åååh, skal bli så deilig å få lillegutt på brystet <3

Skal også bli deilig å bli ferdig med denne graviditeten og vite at ALDRI igjen! Er så lei av plager og ha vondt...

Her kjenner jeg at redselen for å få han ut overskygger litt av gleden/forventningene jeg burde ha. Selvfølgelig gleder jeg meg til å se han og til å slippe å være gravid mer(!!), men kjærevene så jeg gruer meg til å få han ut!

Det går nok veldig fint skal du se:) prøv å nyt den siste tiden

Back
Topp