Gleder meg

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Nå blir jeg sikkert skutt, men gleder meg til høsten... Ervså mye bedre å takle kvalmen når det er kjølig... Og det å legge seg kvalm på et kjølig rom er fantastisk..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Forhåpentligvis er kvalmen vekke lenge før høsten. Jeg er 9+5 i dag, vært mye mindre kvalm siste uke.

Formen min er også stigende, er også 9+5 i dag! Ble fortere i fin form denne gangen enn med førstemann :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 8+3 og har også blitt gradvis mindre kvalm den siste uken. Men jeg greier aldri lære meg å spise lite av gangen, så blir alltid megakvalm etter middag :p

Gleder meg til vinteren jeg! elsker den kalde luften! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleder meg også til høsten:) Da skal vi nemlig 1 uke til Kreta:)

Er 8+3 og kvalmen har nettopp starta her og er forberedt på å ha den hele svangerskapet som sist..
Men da var jeg ennå verre så derfor tror jeg det blir jente denne gangen.. Og for ikke å snakke om allergi nå på sommeren.... Ille!

Er 8+3 og kvalmen har nettopp starta her og er forberedt på å ha den hele svangerskapet som sist..
Men da var jeg ennå verre så derfor tror jeg det blir jente denne gangen.. Og for ikke å snakke om allergi nå på sommeren.... Ille!

Jeg er enig. Jeg er i dårlig form sånn som sist å var veldig av og på hele svangerskapet sist. Dette ter seg akkurat som forrige gang uten *bank i bordet* hodepine. Tror faktisk det er ei jente til inni der.

Jeg også gleder meg til høsten for da blir verdens beste gutt 3år :D og da er oul !! ;) september <3

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp