Gleder meg!

Aprikosblomst

Elsker forumet
Gleder meg sååå mye til å fortelle mammaen min at hun skal bli bestemor, og mormor at hun skal bli oldemor <3

Jeg er enebarn - og det har hele livet vært kun meg og mamma. Hun er ikke bare mammaen min, men også en av mine bestevenner og den største tryggheten jeg har her i livet :)
Hun fikk meg når hun var 20 år gammel. Pappa hadde jeg null kontakt med fra jeg var 5 år til jeg ble 13 år. Farmor fikk kreft da jeg var 12 år - og et av hennes ønsker var at jeg og pappa skulle få kontakt igjen. Så nå har vi også kjempegod kontakt, og han bor i samme by som meg. Uansett hvor glad jeg også er i han, så blir det aldri det samme som meg og mamma, og det båndet vi har <3
Mormor har også vært som en ekstra mamma for meg, siden vi bodde der da mamma fikk meg. :)

Gleder meg til å kunne gi mamma et barnebarn, og mormor hennes første oldebarn :D Følte bare for å dele det med dere. Måtte virkelig denne spiren klore seg fast!!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for deg og spiren, kjenner igjen den gleden!
Vi har allerede fortalt det til foreldre og svigerforeldre. Nå er det nummer to da, men de ble nesten mer glad denne gangen. .
Kanskje fordi jeg bare hadde vært sammen med mannen i 3 uker da jeg ble gravid? Tror de var redd for at han skulle stikke, men det gjorde han ikke :D
Gratulerer igjen, og håper både den vordende bestemoren og bestefaren blir kjempeglad!

Så koselig❤️. Tårene renner her❤️❤️. Ja, det er helt fantastisk å fortelle denne herlige nyheten at det kommer et lite barn❤️❤️. De kommer til å bli så glade:). Lykke til❤️❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

Tusen takk! :) ❤️
Tenkte å prøve å holde meg lengst mulig, og kanskje få en tidlig UL før jeg forteller! :D Mulig det blir vanskelig, skal være til mamma på hjemplassen min i hele sommer (drar dit om 1 uke) ettersom kjæresten skal jobbe rotasjon på oljeplatform :) Må tjene inn litt penger til sydentur, hehe. Så håper jeg klarer å holde meg litt, og ikke får de største symptomene som spying, da skjønner hun det sikkert :D Spyinga kan komme etter jeg har fortalt, hehe ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner hvordan du har det!:) Mamman min er også min beste venn!:) Hun visste jeg og gubben prøvde, og på 17.mai skjønte hun at det var spire siden jeg lot spekematen ligge...:p Hun ble helt forfjamset!:) men vi har blitt enige om å vente med å fortelle det til svigers.. Tenker meg de får vite det etter den tidlige ul!:D

Kos deg med spiren og gleden med alt rundt!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp