Gleder meg..

Toriane

Glad i forumet
Åhr... gleder meg sån til vi en dag kan hoppe inn på FØDT I JULI 2007 !!![:D] Men der er jo egentlig ikke sååå lenge til vi hopper inn der...[;)] 

hehe, faktisk![;)] Skal bli så kjekkt å få se alle nurkene som ligger i hver og en sin mage!![:D]

ORIGINAL: anevictoria

Åhr... gleder meg sån til vi en dag kan hoppe inn på FØDT I JULI 2007 !!![:D] Men der er jo egentlig ikke sååå lenge til vi hopper inn der...[;)] 

ja jeg å!! og det er ikke lenge til anevictoria!!!

ååååå gleder meg sinnsykt jeg å...ikke så lenge til vi skal stupe inn i født juli forumet nei...åååååå dette kommer til å bli spennende..[:)][:)][:)][:)]huff nå har jeg ikke noe tålmodighet asså

ORIGINAL: Blue_Angel

ORIGINAL: Mavi

ORIGINAL: Blue_Angel

[&:][&:] er ikke lenge til jeg hopper inn i født i junni heller, men kommer nok til å være mest der dere er.. om jeg rekker å være på dataen da det spørs vel hvor snill snuppe jeg får å pluss at det er sommern[:D][:D][:D]

Ja du må no vær litt hos oss fordi om du føde i juni ja. [;)]

E d bestemt når hu ska kom no eller?

Jepp[:D][:D]
det er bestemt at jeg legges inn onsdag 30 mai, må ligge der fordi jeg skal få lagt inn fordi jeg skal få lagt inn sånn veneflon i halsen som jeg har fordtått, eller ikke venneflon men noe lignende da som jeg skal få medisin rett til hjerte, dem tror ikke hjerte mitt klarer keisersnitt heller så jeg får la dem gjøre det.
Å jeg sa til legen det var greit så lenge jeg ikke får arr, da sa han at det blir ikke arr av den å da var det greit for meg[:D](jeg har det værste arret fra hjerte opperasjon å kommer til å få fra ks så jeg synes det var nok[8D])
Å så skal jeg få en steroide (lunge modnings sprøyte) sprøyte, trengte ikke mer enn en fordi lungene til snuppa var visst bra da, men skulle få en for sikkerhets skyld.

å da søndag 3 juni eller  mandag 4 juni blir jeg mamma[:D][:D][:D][:D][:D]

forsto det sånn at snuppa skulle oppereres samme dag om ikke med en gang iallefall samme dag eller dagen etter...

Krysser fingrene for 4.juni, jeg!!!!!
Da har nemlig jeg bursdag!!!!![:D][:D][:D]

Alltid fint vær den dagen!!!![:D]

Back
Topp