Gleder meg!!!

Smiley80

Forumet er livet
til jeg skal til svangerskapskontroll hos jordmor for første gang på onsdag! [:D] Har tidligere bare gått til fastlegen som har gjort unna svangerskapskontrollen på 10-15 minutter hver gang.... [8|] Jordmor har satt av en hel time, og jeg gleder meg til å slippe å stresse! Det er kanskje vanlig å få en hel time hos jordmor hver gang?

Jeg gleder meg iallefall til å bli tatt ordentlig vare på hvis dere skjønner [;)]

Hos jordmor har jeg vert alt fra 30 til 90 min..[8|] (90min da vi gikk gjennom forrige fødsel)

Trives godt med å gå til jordmor, jeg[:D]

ORIGINAL: Smiley80

til jeg skal til svangerskapskontroll hos jordmor for første gang på onsdag! [:D] Har tidligere bare gått til fastlegen som har gjort unna svangerskapskontrollen på 10-15 minutter hver gang.... [8|] Jordmor har satt av en hel time, og jeg gleder meg til å slippe å stresse! Det er kanskje vanlig å få en hel time hos jordmor hver gang?

Jeg gleder meg iallefall til å bli tatt ordentlig vare på hvis dere skjønner [;)]

Godt å føle at man ikke blir sparket ut etter 10 min,ja.[;)] 

Jeg også skal til jordmor igjen på onsdag. GLeder meg maaasssee til å få se lille jenta mi igjen [:)]
Får ultralyd hver gang [:)][:)][:)]

Tror jeg skal fortsette med det fremover nå hvis alt går fint, og jordmor er flink [:)]

Lykketil å spør om alt du lurer på[:D]

Har begynt å notere ned litt stikkord om ting jeg skal huske å spørre om, fant ut det var smart [;)]

jeg går kun med jm å synes det er herlig!!! hun er så snill og jeg har ikke noe tidsskjema jeg må følge, gleder meg hver gang[:D][:)]

ORIGINAL: majasj86

jeg går kun med jm å synes det er herlig!!! hun er så snill og jeg har ikke noe tidsskjema jeg må følge, gleder meg hver gang[:D][:)]

jeg også! Er der minst en time hver gang![:)]

ORIGINAL: Pivi

ORIGINAL: majasj86

jeg også! Er der minst en time hver gang![:)]

hihi tror jeg er ekstra pratesjuk når jeg er gravid[8D]

Back
Topp