Gleder meg til

Pixxi

mamma på heltid <3
Januar er over :p
Er den verste mnd hos meg, for den er så uendelig lang...
Gleder meg til i neste uke for da kommer lønnen inn på konto :D
Da blir det handling for fullt.. Ser jeg har en del igjen til gutten :p
Måtte ukene gå fort nå for jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei av å gå gravid..
Gud, hvor rart det er å tenke på at jeg skal bli mamma <3
- Hvordan går det med dere andre? :)

Kan rett og slett ikke vente med å bli ferdig med å gå gravid å få møte den lille. Kroppen min takler graviditet veldig dårlig, så nå går jeg bare å teller uker å dager til mai. :oops::)

Gleder meg også sinnsykt til Januar er ferdig. Da er det litt nærmere våren.. Gleder meg sykt til å sitte ute på terrassen med ola armende i ansiktet :D pluss at denne graviditeten er rimelig tung så gjør ikke noe om tida går fort :p

Kan gjerne hoppe over til april for min del! ;) Da nærmer vi oss jo virkelig.. :)

Kan ikke si jeg er lei enda, men gleder meg jo til å hilse på lillemann <3 <3

Hehe :) helt enig :p

Jeg har det faktisk ganske greit med å være gravid nå. Har ikke vært det før for 2-3 uker siden. Nå er det bare koselig med spark og ikke noe vondt og alt er egentlig fint :) Så jeg må nesten nyte denne tiden, før jeg blir for tung og jobben blir et slit og jeg bare vil ha han ut :P haha!

Synes også januar er en veldig tung måned.. Men snart er den over, og februar er veldig kort.. Så vips er det vår :-)

Helt enig :-) og februar er kort(heldigvis) i mars er det mye som skjer og viss jeg er lik som med de 4 andre så kommer
lille nurket i april:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Spennende tid foran oss, er Det ihvertfall:) Men må si jeg gleder meg til at januar er over jeg også.

Snart er Det på tide å samle sammen alle gaveboksene fra "rundt-om-kring". Gleder meg masse til å se hva som er oppi alle de. Og så er Det snart tid for å sende alle papirer inn til Nav, slik at det er i orden til alle de små dukker opp.
Tror nok at tiden vil fly fremover nå. Føler alltid våren er så kort ;)
Deilig deilig!

Er så glad for at februar er til helgen! Derfra må det jo bare gå fort:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp