Gleder meg til OUL, men...

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Fredagen er det OUL her for vår del, og jeg gleder meg veldig, men likevel ligger den lille tvilen å gnager! :/
Snakket med jordmoren om det forje uke om det, og fikk høre hjertelyden, jordmoren sa at det virker som jeg rett og slett har utviklet en angst for UL etter opplevelsene i fjor, og at hun håper det roer seg igjen når jeg får kommet over OUL, noe jeg virkelig må si jeg også håper nå.

Men jeg er rimelig sikker på at alt er ok, føler tilstadighet jeg kjenner små dult og kiling i magen, så vet jo det er liv der nede! :) Så nå er det bare å vente til fredag og få det overstått!

Jeg vet ikke om det hjelper veldig, men du er iallfall ikke alene som kjenner på dette! Ikke at jeg har noen vanskelige UL-opplevelser bak meg, men jeg kjenner også på tvilen - tenk om noe er galt... Har ikke kjent noe liv enda, har ikke vokst noe særlig, eller hatt de vanlige symptomene. Ingenting av dette er egentlig grunn til bekymring, men totalt sett gjør det meg likevel usikker. Men det hadde vel egentlig være mer merkelig om vi ikke lot oss affisere av noe så viktig som dette, synes du ikke? Og nå er det bare noen få dager igjen å vente, og så får vi nok de svarene vi ønsker oss! Det gjelder vel bare å fylle de neste dagene med noe positivt, og vips er vi der... :)

Håper og krysser fingrene for at OUL blir en fantastisk opplevelse for deg! Og det blir det nok!

Har og i disse dagene følt veldig på en vond følelse ang oul, redsel for at det skal være noe galt osv! Men tror og håper alt er bra inni der.. :)

[QUOTE="Twinkletwinkle, post: 19302460, member: 12645]tror og håper alt er bra inni der.. :)[/QUOTE]

Jeg også.

Kjenner frykten, og føler med deg. Deilig at din lille er begynt å "si ifra selv" at alt er ok, jeg gleder meg enormt til de betryggende dultene.

Takk jenter er ikke bra dere føler det sånn! Men kjenner jeg er glad jeg ikke er alene! :)

Vi krysser fingrene for at alt er ok for oss alle!

Jeg følte det slik selv. Var skikkelig bekymra før OUL. Var enkelte dager jeg nesten ikke turte å si at jeg var gravid om noen spurte, for jeg hadde en ekkel følelse på at noe var galt. Men på ultralyd dukket det opp en sprell levende baby på skjermen, og jeg mått si til mannen "se, det er noen inni der!" Ble så glad at jeg nesten begynte å grine. For min del tror jeg det rett og slett var frykten for å måtte fortelle barna at det ikke skulle bli noen baby likevel som skremte meg, og gjorde meg så bekymra. Men nå etter ultralyden, kjennet jeg at jeg slapper av :)
Alt er noek helt i skjønneste orden med lille i magen din også :)

Jeg skjønner deg så godt ... Har vært på 3 ul selv denne gangen, og like nervøs hver gang. Titter ikke på skjermen før jeg får høre at hjertet slår. Jeg har sagt fra alle gangene at de må si med en gang om hjertet slår slik at jeg roer meg. Dette stresset er på bakgrunn av at hjertet til ene tvillingjenta mi ikke lenger slo i uke 22+6..

Masse lykke til <3

Lykke til på fredag, skjønner at du er nervøs. Satser på gode nyheter!!!! :)

Jeg skjønner deg så godt ... Har vært på 3 ul selv denne gangen, og like nervøs hver gang. Titter ikke på skjermen før jeg får høre at hjertet slår. Jeg har sagt fra alle gangene at de må si med en gang om hjertet slår slik at jeg roer meg. Dette stresset er på bakgrunn av at hjertet til ene tvillingjenta mi ikke lenger slo i uke 22+6..

Masse lykke til <3

Huff, kan ikkje tenke meg å miste så sent som i uke 22+6 :( kjenner jeg blir kjempe lei meg på dine vegner!<3
er utrolig hvordan noe sånt som å ha mistet tidligere får oss til å grue oss til noe som skal være så fantastisk og koselig! :/

vært på 4 UL alt jeg, 3 pga blødninger, og en som var bestilt som tidlig da jordmoren mente jeg kom til å bli utrolig redd og stresset om jeg ikke fikk denne, ingen av gangene har skjermen vært snudd mot meg, og jeg kommer til å be de om å gjøre det samme denne gangen, at de ser først, men at de må si fra om at hjerteslår liksom!

tusen takk! <3

Masse lykke til! Håper det blir en fin opplevelse og at alt går bra med både mor og bebisen.

Jeg følte det slik selv. Var skikkelig bekymra før OUL. Var enkelte dager jeg nesten ikke turte å si at jeg var gravid om noen spurte, for jeg hadde en ekkel følelse på at noe var galt. Men på ultralyd dukket det opp en sprell levende baby på skjermen, og jeg mått si til mannen "se, det er noen inni der!" Ble så glad at jeg nesten begynte å grine. For min del tror jeg det rett og slett var frykten for å måtte fortelle barna at det ikke skulle bli noen baby likevel som skremte meg, og gjorde meg så bekymra. Men nå etter ultralyden, kjennet jeg at jeg slapper av :)
Alt er noek helt i skjønneste orden med lille i magen din også :)

<3 Så godt å høre at alt var i skjønneste orden! :)

Masse lykke til! Håper det blir en fin opplevelse og at alt går bra med både mor og bebisen.

Krysser virkelig fingrene for det! :) <3 og tusen tusen takk! :)

Igjen, masse lykke til <3

Det kommer til å gå så bra, så ^-^ heier på dere vi ;)

Back
Topp