Gleder meg til julemat!

Honningblomsten

Forumet er livet
Åhhhh! Har våte drømmer om julemat  Gleder meg til ribbe og medisterpølser!! Yummii!! <3
Gleder meg også til å få og gi julegaver!!

Forresten! I dag er det 5 måneder til 1 april

Unnimamma91 skrev:
Åhhhh! Har våte drømmer om julemat  Gleder meg til ribbe og medisterpølser!! Yummii!! <3
Gleder meg også til å få og gi julegaver!!

Forresten! I dag er det 5 måneder til 1 april

Ja, samme her!
I det siste så jeg etter medisterkaker, men nei, de har ennå ikke kommet. Er lutalei av vanlige kjøttkaker og svenske kjøttboller!

Galgleder meg til ribbe! emoticon Med sprøstekt svor!

Oi! Bare 5 mnder igjen til 1. april? Oi oi!

Ser veldig frem til julematen i år jeg også Men er ikke såå begeistra for ribba da :P Gleder meg til det beste i verden, nemlig PINNEKJØTT <3 ååå!! Får vann i munnen emoticon

Gleder meg veldig til jul:D men blir kvalm med tanke på maten:p Hehe .. Så deilig å tenke på :) snart jul, og går nok fort til april etter nyttår:D

Herregud, jeg blir tobarnsmor om ca. 5 mnd!!!

Forøvrig kan jeg signere at jeg gleder meg til ribbe - bare så synd at jeg blir så fort mett! Får si at jeg trenger andre porsjon litt senere enn de andre

Aprilblomsten skrev:
Ser veldig frem til julematen i år jeg også Men er ikke såå begeistra for ribba da :P Gleder meg til det beste i verden, nemlig PINNEKJØTT <3 ååå!! Får vann i munnen emoticon

Ååååå.... Ikke si det! PINNEKJØTT!!! Nammenammenam.....emoticon

Åh ja + riskrem....Nam

jeg også gleder meg helt sinsykt til julemat! medisterkaker, engletisser, pinnekjøtt, kålrabistappe, rosenkål, kalkun, osv nam nam! håper jeg er helt kvitt kvalmen da sånn at jeg orker å spise og kose meg sammen med de andre 

3xS skrev:
jeg også gleder meg helt sinsykt til julemat! medisterkaker, engletisser, pinnekjøtt, kålrabistappe, rosenkål, kalkun, osv nam nam! håper jeg er helt kvitt kvalmen da sånn at jeg orker å spise og kose meg sammen med de andre 

Duuu, hva er engletisser for noe? *Tenker koffert...*

Blistex skrev:
Pinnekjøtt er bare noe av det aller beste...

Å ja det gleder jeg meg til

gleder meg veldig til jul, men gleder meg veldig til maten  

sånne små hvite pølser 

Påskeharen skrev:

3xS skrev:

3xS skrev:
sånne små hvite pølser 

Påskeharen skrev:

3xS skrev:

Å, ja! Hehehe! De er gode!

Back
Topp