Gleder meg til jul!

Kattejenta

Elsker forumet
Jeg har allerede begynt å glede meg til jul... [8|] Bestilt billetter hjem og er HELT klar!! Aaaaalt for tidlig å begynne med det nå, tiden kommer til å gå saaaaakte!! [:'(]

Jeg gleder meg til jul hele året jeg :) elsker jula. pynter til jul 1 desember (ikke alt, men begynner da) setter på julecdene til Trans-Siberian Orchestra og stor koser meg hele desember. Elsker juletreet mitt, og de siste årene har vi laget kjempe pepperkakehus. første året en diger by og i fjor en landsby.

Nå gleder jeg meg veldig hehe

ååå gleder meg kjempe mye til jul:) men skal ikke reise så langt :) bare 30 min med bil:):)

Ååå, så koselig Varia[:)][:)][:)] Har dere målt opp til landsby selv eller kjøpt sett?
Elsker også jula[:D]

Gleder meg til jul jeg også! Allerede begynt å tenke på det lissom [:D]
Bare håper jeg ikke må jobbe, for da blir det dyp depresjon trur jeg....

jeg har aldri gleda meg så mye til jul før[:)] allerede begynt litt forsiktig med gavene[:D]

ORIGINAL: Varia

Jeg gleder meg til jul hele året jeg :) elsker jula. pynter til jul 1 desember (ikke alt, men begynner da) setter på julecdene til Trans-Siberian Orchestra og stor koser meg hele desember. Elsker juletreet mitt, og de siste årene har vi laget kjempe pepperkakehus. første året en diger by og i fjor en landsby.

Nå gleder jeg meg veldig hehe

Åååååååå, no gleda eg meg vilt!!! Så fint du hadde det! Då er i alle fall vi samme ulla, får aldri nok av jul, og begynner 1.søndag i advent, deretter henter eg fram meir og meir, til alt er på plass lille julafta[:D]

Jeg gleder meg også til jul, vi skal reise sørover[:)]
Men når jeg sjekka den nye turnusen min så har jeg seinvakt BÅDE lille julaften og julaften[:o]
Har ønska meg fri, så vi får se hva det blir til.
Går også inn i en dyp depresjon om jeg må jobbe, blir tøft å vært bort fra gullgutten....

Gleder meg også veldig til jul! Det blir første julaften hjemme siden vi flyttet på gården, og det skal bli trivelig å lage skikkelig gårdsjul[:)]
Lager nesten alle gavene selv, og er ferdig med ganske mange allerede! Håpet er å rekke alle gavene før julaften, uten å stresse[:)]

ååh nå fikk jeg helt vondt i magen jeg gleder meg sånn!! da er sikkert formen på topp å alt[:D]

ORIGINAL: Mamalou

Ååå, så koselig Varia[:)][:)][:)] Har dere målt opp til landsby selv eller kjøpt sett?
Elsker også jula[:D]

vi lager alt på frihånd. Litt av sjarmen att det er litt skjevt og skakkt.

åja eg å glede meg sånn til jul, håper tia går fort..
så fint du har det til jul Varia, skikkelig stilig pepperkake landsby dere har laga[:D]

ååå hadd jeg ikke gledet meg før,så må jeg bare innrømme at nå gleder jeg meg, i hvertfall etter å har sett på bildene!!!:))

Back
Topp