Gleder meg til jul <3

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Tror det er første gang jeg sitter å tenker på julefeiring, peiskos, familie, nisser, snø og alt mulig :-P Gledet meg i fjor også, det var jo vesla sin første, men det var så stress siden vi flyttet inn i et nytt hus og alt var i esker. Så håper at denne julen blir bra, uten stess, at vi forbereder oss og bare tar det med ro. Må bare si at jeg er ikke den son stesser med jul, men jeg vil gjerne ha et juletre siden vi har plass <3 det er alt jeg krever :-P

Men nå skal jeg ikke plage dere med julestemning i april lissom :hilarious: vi må nyte sommeren først! Og tenk, neste sommer har vi perm :joyful: iiiihiiihii det blir så stas <3

Er enig med deg, men har termin på julaften og er redd for og ikke kunne feire jul med ungene hjemme. Går nok bra Skal nyte min 4 sommer hjemme i permisjon nå og med denne lille spiren blir det ennå 3 år til jeg skal jobbe om sommeren! Hihi

Jeg tenker bare på at vi må bli ferdig med julegaver tidlig i november :p og så skal butikkene få pakke inn gavene :p men når babyen har kommet, blir det nok ordentlig stas.

Tror jeg begynner så smått på julegavene allerede nå! :)
Gleder meg også veldig til jul! :)

Tror det er første gang jeg sitter å tenker på julefeiring, peiskos, familie, nisser, snø og alt mulig :-P Gledet meg i fjor også, det var jo vesla sin første, men det var så stress siden vi flyttet inn i et nytt hus og alt var i esker. Så håper at denne julen blir bra, uten stess, at vi forbereder oss og bare tar det med ro. Må bare si at jeg er ikke den son stesser med jul, men jeg vil gjerne ha et juletre siden vi har plass <3 det er alt jeg krever :-P

Men nå skal jeg ikke plage dere med julestemning i april lissom :hilarious: vi må nyte sommeren først! Og tenk, neste sommer har vi perm :joyful: iiiihiiihii det blir så stas <3
Har tenkt akkurat det samme som deg :-) Gleder meg sånn til en rolig stemningsfull juletid, og ikke minst perm hele sommeren. Jeg bor i Vestfold, men er fra Bergen. Så neste vår/sommer kan jeg reise oftere over til vestlandet med lille. Vise frem så ofte som mulig. Det blir stor stas :-D

Gleder meg også veldig. Har to januar-barn, så aldri hatt litenbaby i jula. I år flytter vi inn inybygd hus iløpet av november om alt går etter planen. Og jeg har bursdag på julaften. Blir første julavi feirer helt i eget hus

Lurt å handle på nett i år damer.. Og få mannen til å hente på posten.. Snakker av erfaring, vi kommer til å være stor på den tiden da ja.. Kommer knapt orke å bevege oss rundt.. Spesielt på et fult kjøpesenter..

Lurt å handle på nett i år damer.. Og få mannen til å hente på posten.. Snakker av erfaring, vi kommer til å være stor på den tiden da ja.. Kommer knapt orke å bevege oss rundt.. Spesielt på et fult kjøpesenter..

Hvis vi i det hele tatt får på oss sko :p

Det skal bli så koselig!!!! :-) netthandel kan fikse det meste heldigvis!

Uæh!

Har ikke tenkt på juleforberedelser og ikke minst julegaver oppi dette.... :( Det er jo stressfult nok hver jul :p

Jaja, da må vi gradvis begynne med gaveshoppingen og booke vaskehjelp allerede nå. Så inviterer vi oss selv bort til Svigers med forbehold om at jeg og miniene kan få låne ei seng :D

Tenker at det blir jul uansett vask eller ikke vask ;-)

Så godt poeng! Ååååå krysser fingrene for at alt får bra denne gangen:)

Jeg har gullmedalje i netthandel *herlig herlig, men farlig farlig" :hilarious:

Hadde termin 6 jan sist så var ferdig med julegavene i oktober;)

Ha ha... har også tenkt på julen. I år skal jeg være tidlig ferdig og bare nyte desember <3

• Liker
Reactions: SMI
Back
Topp