Gleder meg til jul <3

Honningblomsten

Forumet er livet
Det er litt lenge til enda, men den tida går fort!
Gleder meg til julemat, julegaver, julepynt, julesanger, julefilmer, pakke inn gaver og dele de ut, feire jul med stor mage igjen, lillegutt`s andre jul <3
Fikk så julestemmning i dag!

Unnimamma91 skrev:
Gleder meg til julemat, julegaver, julepynt, julesanger, julefilmer, pakke inn gaver og dele de ut, feire jul med stor mage igjen, lillegutt`s andre jul <3

Mhm, 12+6 igjen til julaften! emoticon
Jul er veldig koselig, men påske er neeesten like koselig.
Rart å tenke på at jeg skal være ca. 25 uker på julaften, blir en annerledes jul på meg denne gangen og jeg gleder meg emoticon
Ser fram til å drukne huset vårt i julepynt og alt. Hihi...

Påskeharen skrev:

Unnimamma91 skrev:

Mhm, 12+6 igjen til julaften! emoticon
Jul er veldig koselig, men påske er neeesten like koselig.
Rart å tenke på at jeg skal være ca. 25 uker på julaften, blir en annerledes jul på meg denne gangen og jeg gleder meg emoticon
Ser fram til å drukne huset vårt i julepynt og alt. Hihi...

Ja, påske er koselig det også Jeg elsker alle høytider! Alle dager som ikke er som alle andre er det beste jeg vet

Åh, jeg gleder  meg så utrolig mye til jul jeg også. Elsker høytiden, hadde litt demper på den ifjor siden jeg måtte ta utskraping 27/12. Men i år skal det være en gledes høytid, og vi skal kose oss masse med lillegutt og mirakelet i magen. Tror lillegutt kommer til å skjønne enda litt mer av julen i år også, så det blir moro:-)

emoticon

Raskatte skrev:

Åh, jeg gleder  meg så utrolig mye til jul jeg også. Elsker høytiden, hadde litt demper på den ifjor siden jeg måtte ta utskraping 27/12. Men i år skal det være en gledes høytid, og vi skal kose oss masse med lillegutt og mirakelet i magen. Tror lillegutt kommer til å skjønne enda litt mer av julen i år også, så det blir moro:-)

emoticon

Huff, det hørtes ikke noe koselig ut med utskrapning nei :( Men det blir nok bedre i år! Min lillegutt blir 2 år den 31.12, så håper han skjønner litt mer i år også :) Han er nok litt flinkere på å pakke opp gaver hvertfall

Jeg pleier å ha julestemning på denne tiden av året - Mens desember er jeg fullstendig blottet for det! Våkner derfor hver morgen med julestemning nå... Snodige greier...

Ja julen er stas altså
Gleder meg til å pakke opp pakker med vesla, i fjor var hu jo en baby...masse god mat og familie tid. Dumt å ikke kunne drikke juleøl da Liker så godt juleøl, men ikke så glad i vanlig. hehe
Håper ikke vintern blir så hard i år, med masse snø......

Jeg også! Begynner å kjenne at jeg gleder meg nå siden det er kjøligere og mørkere på kveldene. Utrolig deilig å samles med familie og venner og dele gode juletradisjoner. Pynte juletre, pakke inn gaver, julemusikk, god julemat, fyr i peisen osv... osv...  emoticon

Unnimamma91 skrev:

ååå! Jeg å gleder meg! Vi pusser opp og har som mål og være ferdige til jul! Det blir stas! :-)

Jul er familiekos! <3 vi skal være hos oss tror jeg, og det blir koselig.>

Gleder meg masse til jul, er en så koselig høytid. Med masse god mat, familieselskap, pakker og kos hjemme :) 

Det blir kos med Jul :)  Vi skal feire jul i vårt nye hus, og det blir første gang vi skal feire jul hjemme hos oss selv, og nå skjønner nok snuppa enda mer av jula enn før
Gleder meg til å se masse julefilmer og tegnefilmer

Helt enig, jeg er i skikkelig julestemning. Gleder meg masse til å ha en fiiin mage på julaften. Jeg har jo også bursdag den 28 desember, så jeg håper jeg får noen fine gaver til bebisen:) Aller mest gleder jeg meg til å tilbringe tid med familien, det er så koselig <3

Jeg gleder meg også masse til jul. Gleder meg til å ta ut eska med julepynt (og kjøpe NOE nytt, det må være lov). pakke inn gaver. Julemarsipan! Julemusikk! Være med familie.

Eneste skåret i gleden er at jeg kanskje ikke får feire med MIN familie i år. I fjor var vi hos mine, nå er det kanskje mannen sine foreldre sin tur til å få besøk.... Men de er jo hyggelige og trivelige folk de, altså -----men det blir ikke helt det samme

Elsker jula!!!! Jeg er snart ferdig med julegavene, syns det er moro å ordne med julegaver, så lager liste tidlig hvert år, så det ikke bare blir en konfekteske eller ei vinflaske BARE for å kjøpe noe.. ;) Og så syns jeg det er greit å spre utgiftene + at jeg vil KOSE meg i desember med baking og aking.. ;) hadde en plan om å vaske rundt allerede også.. har 14 rom i huset.. men orker ikke så mye nå, så det får vente.. Men vil bli ferdig med det før desember også..
Og så fikk jeg DEN fine juleboka i posten her en dag!!! så mye fint å lage!! så får se om jeg får litt energi til å prøve meg på noe snart!! :D

Eg gleder meg masse til jul og
Er allerede ferdig med julegavene faktisk, for eg føler det er sånn stress med det så da kan eg bare kose meg når jula kommer!
Jula er noe helt magisk med og garantert min yndlings høytid

Back
Topp