nordlands pia
Glad i forumet
Gleder meg sånn tilø helgen!!!!!! På fredag kl 11 er det endelig min tur til å dra på ul, håper alt står bra til med den lille jeg da.åsså selvfølgelig vil jeg vite kjønnet. det er litt enklere å planlegge da. så på ettermiddagen reiser vi på fjellet sammen med jobben til sambo på firmatur. skal være på hotell heile helga å bare kose oss. det blir bra. men har funnet ut at hotellet har kjempe flott svømmebasseng, så nordlandspia trasket til byen i god tro om at det måtte finnes badedrakter som passet meg nå da jeg er gravid... hvor feil går det ann å ta. puppa er jo blitt så store at å få di stappa ned sammen med en mage som er blitt ganske stor var umulig....det gikk plutselig opp for meg at jeg er gravid sKIKKELIG gravid.veit ikke om jeg trodde jeg skulle gå heile svangerskapet igjennonm uten at det vistes eller hva. men skal si det var ei berte som fikk sjokk på prøverommet. måtte gå til innkjøp av mamma bukse og greier. tilog med sambo fikk sjokk han hadde heller ikke lagt merke til at jeg hadde fått stor mage..før på prøverommet....Hna sa til meg gud så gravid du pluselig ble.... hehe. ja da var det bekreftet da...ikke tvil lenger om hva jeg holdt på med for noen måneder siden lissom.
så pluselig kom der pakke i posten fra sandvik. skal legges til at jeg ikke har hatt tid til å tenke så mye eller skjønne qat jeg er gravid enda pga dette med mamman min. har hatt nokk med å håndtere dette. så da jeg åpnet pakken å det kom 2 stk new born bleier ut begynnte jeg å grine, for da plutselig skjønnte jeg at jeg skulle bli mamma til mitt eget lille nurk.....
så pluselig kom der pakke i posten fra sandvik. skal legges til at jeg ikke har hatt tid til å tenke så mye eller skjønne qat jeg er gravid enda pga dette med mamman min. har hatt nokk med å håndtere dette. så da jeg åpnet pakken å det kom 2 stk new born bleier ut begynnte jeg å grine, for da plutselig skjønnte jeg at jeg skulle bli mamma til mitt eget lille nurk.....