Gleder meg til fødselen jeg :)

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Flere som gleder seg til fødselen? Jeg er jo førstegangsfødene så vet ikke hva jeg går til. Men gleder meg alikevell til å se hva kroppen min vill/kan klare. Å hvor langt jeg kan presse meg selv. Selvfølgelig vis ungen og jeg har det bra etter omstendighetene.

Som jeg skulle sagt det selv! :) Aner ikke hva jeg går til, så bare gleder meg og er spent på å se hva kroppen klarer. Gleder meg nesten til å kjenne smertene (høres sikkert sykt ut:D), men jeg prøver bare å se fram til slutten, og ikke bekymre meg i hele tatt! :)

Som jeg skulle sagt det selv! :) Aner ikke hva jeg går til, så bare gleder meg og er spent på å se hva kroppen klarer. Gleder meg nesten til å kjenne smertene (høres sikkert sykt ut:D), men jeg prøver bare å se fram til slutten, og ikke bekymre meg i hele tatt! :)
Hehe gleder meg til smertene jeg også :-P Jeg driver å øver meg på ball hjemme i stua. Hvilke stilling som kan være god for smertene. Ball hjelper foresten på murringene i ryggen og kynnerene også :) på meg hvertfall. Jeg må jo prøve uten smertelindring først hvertfall.

Jeg gleder meg masse jeg også!!!:) er førstegangsfødende jeg også.. Men gleder meg masse til opplevelsen, se hva som skjer, hvordan samboer reagerer, hvordan jeg reagerer og selvfølgelig til å se lillemann:D smertene er jeg liksom ikke redd for! Vet at det kommer til å gjøre sinnsykt vondt, men det kommer noe godt ut av det;)

Har gledet meg alle tre gangene! :-)

Jeg gledet meg mye mer første gang ;) nå vet jeg hva jeg går til og hvor vondt det er! Men gleder meg allikevel til denne fødselen også! Ingen fødsler er like..så jeg satser på at det tar litt mindre enn 3 døgn denne gang :)

Jeg gleder meg! Skal bli så deilig å få de første tegnene på at fødselen endelig er i gang :) er drittlei hele gravidgreia og gleder meg til å få det overstått :)

Er veldig spent på hvordan det blir å føde, og hvordan smertene alle snakker om faktisk føles. Er første gang her å, så gleder meg mer enn gruer meg ihvertfall. Eneste jeg er redd for er at det skal bli komplikasjoner, og evt hastesnitt.

Jeg gleder meg, er spent på om denne fødselen blir lik forrige. Blir godt å bli ferdig med det. Det gjør jo selvsagt vondt, men ikke så vondt at jeg ikke gjør det igjen ;)

Syke mennesker ;) ;) skjønner ikke hvor vi fikk denne gode ideen med å sette barn til verden i utgangspunktet! ;) Har ingen andre forventninger enn at det blir det vondeste jeg noensinne skal gjøre, men å si at jeg gleder meg vil være å ta hardt i! Er ikke redd for smertene heller, men å glede seg er vel å strekke det litt langt ;)

Jeg gleder meg masse jeg også!!!:) er førstegangsfødende jeg også.. Men gleder meg masse til opplevelsen, se hva som skjer, hvordan samboer reagerer, hvordan jeg reagerer og selvfølgelig til å se lillemann:D smertene er jeg liksom ikke redd for! Vet at det kommer til å gjøre sinnsykt vondt, men det kommer noe godt ut av det;)
Tenker sånn som deg :) Er veldig spent og gleder meg :) Ja, man får jo verdens fineste gave til slutt :)

Jeg er også førstegangs så gleder meg til hele prosessen og opplevelsen. Må nesten bare ta det som det kommer siden man ikke vet hva man går til. Er noen som har prøvd å fortelle meg noen historier om hvor fælt det var, men da sa jeg bare at de kunne holde det for seg selv fordi jeg ikke er interessert i å høre "skrekkhistorier" om noe jeg ikke har opplevd selv ennå :) skjønner ikke hva det er med folk som alltid må fortelle det verste til andre :p

Har gledet meg alle tre gangene! :)
Jeg har også gledet meg alle tre gangene. :) Gleder meg til hele pakken nå. Gleder meg til å igjen oppleve hva kroppen egentlig kan gjøre, det er sykt fascinerende hvilke krefter som er i sving. Gleder meg til smertene også, og ikke minst til mestringsfølelsen du får av å takle dem. Gleder meg til å møte babyen for første gang, og til å endelig være ferdig med å være gravid. Gleder meg til å se hva som blir likt med tidligere fødsler, og gleder meg til å se hva som blir forskjellig. :)

Men sykt nok, så gleder jeg meg aller mest til å drikke cola igjen etter 9 mnd uten. :D Tror muligens dette blir den tredje fødselen der jeg fokuserer mer på colaen min enn på arbeidet og smertene. :P

Back
Topp