Gleder meg til å kjenne bevegelse.

Gleder meg også til det :) blir så godt med de bekreftende bevegelsene hver dag ❤ sist kjente jeg det tidelig, håper på det samme denne gangen ❤
 
Jeg også, blir så mye mer rolig da.... Sist kjente jeg det (kanskje) i uke 17, utenpå i uke 20 :) Regner vel med å kjenne det litt før denne gangen siden man vet hva man skje kjenne etter... :)

Er det mulig å forklare hva man skal kjenne etter? Eller må det bare oppleves?
 
Gleder meg også til det :) blir så godt med de bekreftende bevegelsene hver dag ❤ sist kjente jeg det tidelig, håper på det samme denne gangen ❤
Hvor tidlig kjente du det? :)
 
Er det mulig å forklare hva man skal kjenne etter? Eller må det bare oppleves?
Syntes d kjentes ut som en liten gullfisk i en pose med litt lite vann. Ikke at jeg har kjent på en gullfisk i en pose da men er liksom d jeg kan forestille meg. :p
 
Syntes d kjentes ut som en liten gullfisk i en pose med litt lite vann. Ikke at jeg har kjent på en gullfisk i en pose da men er liksom d jeg kan forestille meg. :p
Men det er en god nok forklaring for meg :D Kult og litt lol :hilarious:
 
Dette ser jeg også VIRKELIG fram til!
Husker ikke når jeg kjente noe sist i og med at det er ca hundre år siden:)
 
Er det mulig å forklare hva man skal kjenne etter? Eller må det bare oppleves?

Fisk i pose som nevn over, eller sommerfuglvinger som slår (ikke at jeg har kjent det heller, men man kan jo forestille seg). Ofte synes jeg det kunne føles som når luft beveger seg i magen, men da kommer det jo ofte en lyd. Det gjør det jo selvsagt ikke når babyen sparker ;) Så jeg tror at mange førstegangs tror at det bare er luft i begynnelsen, før det begynner å bli skikkelig spark og ingen tvil om hva det er snakk om liksom ;)
 
Fisk i pose som nevn over, eller sommerfuglvinger som slår (ikke at jeg har kjent det heller, men man kan jo forestille seg). Ofte synes jeg det kunne føles som når luft beveger seg i magen, men da kommer det jo ofte en lyd. Det gjør det jo selvsagt ikke når babyen sparker ;) Så jeg tror at mange førstegangs tror at det bare er luft i begynnelsen, før det begynner å bli skikkelig spark og ingen tvil om hva det er snakk om liksom ;)
Da har jeg noe å gå etter :)
Er MYE luft I magen om dagen så hadde ikke klart å kjenne det nå om det hadde vært mulig :p he he...
Men sommer fugler og fisk med lite vann I posen er notert :D
 
Det gleder jeg meg veldig til også! På første kjente jeg i uke 14-15, og andre uke 13. Er bare i uke 5 nå, så håper det går fort til Januar. Blir liksom mye mer virkelig når man kjenner bevegelser❤️
 
Gleder meg jeg også! Første kjente jeg i uke 13, nummer to i uke 21 (foranliggende morkake). Spent på når jeg merker lille <3
 
Åh, det gleder jeg meg til også! Har aldri kjent det før, så det blir spennende. Lurer på når jeg kan kjenne forskjell på baby og andre bevegelser..
 
Det kiler på en måte på innsiden.Eller fisk eller sommerfuglvinger ja :) Hukser når storebror sparket skikkelig første gangen. Jeg skvatt skikkelig hehe :D Hoppet i bilstolen der jeg satt :p
 
Det føles som en evighet siden,men tror rundt uke 14;) og ja.. Føles som sommerfugler og fiskehaler som kiler:D
 
Back
Topp