Gleder meg til å kjenne bevegelse.

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Åååååå som jeg gleder meg til å kjenne bevegelse. Begynte å kjenne i uke 14 sist. Så håper jeg kjenner noe i midten av januar. Er bare 5 uker i dag. :-/ tiden går sakte.
 
Der er vi 2 :-D. Kjente fra uke 15 første gang! Sist lå morkaken på fremsiden så kjente veldig sent da. Håper den holder seg mot ryggen denne gangen :-D
 
Det gleder jeg meg til :D Det blir rart, men fantastisk og kjenne liv.
Er så greit med dere som har vært gravide før, får så mye info på når ting kan skje osv :D
 
Ditto ♡ det er en fantastisk følelse.
 
Jeg også, blir så mye mer rolig da.... Sist kjente jeg det (kanskje) i uke 17, utenpå i uke 20 :) Regner vel med å kjenne det litt før denne gangen siden man vet hva man skje kjenne etter... :)
 
Gleder meg veldig til å kjenne liv :) Kjente det rundt uke 16 sist. Gleder meg og til å kjenne livmoren. Kjente den godt på morgen når jeg var 13 uker sist <3
 
Oi, jeg husker ikke når jeg kjente liv sist, men vet det var før OUL.

Med første var jeg veldig usikker, men husker jeg så henne sparket på skjermen på OUL samtidig som jeg kjente det, det var helt magisk.
 
Jeg og! Da blir det ikke så ensomt på kveldene! Haha :D og så gleder jeg meg til Henrik (minstemann) skal få kjenne ❤️ det er en stund til da, men likevel :p
 
Det gleder jeg meg også til! Krysser alt jeg har for at morkaka holder seg bak denne gangen, har gått to svangerskap med den i front og da var det vanskelig for andre å kjenne.. Gleder meg så til storesøstrene skal få kjenne :Heartred
 
Det gleder jeg meg også til! Krysser alt jeg har for at morkaka holder seg bak denne gangen, har gått to svangerskap med den i front og da var det vanskelig for andre å kjenne.. Gleder meg så til storesøstrene skal få kjenne :Heartred
Håper og på det! Det gjorde visstnok at jeg ikke kjente så mye selv heller:)
 
Håper og på det! Det gjorde visstnok at jeg ikke kjente så mye selv heller:)
Det gjorde det til meg også, men det var samtidig stor forskjell på svangerskapene. Den første var så rolig at jeg nesten ikke kunne si om det var mindre eller mer bevegelse for hver dag, mens den andre var meget aktiv og da kjente jeg ganske mye selv om det var dempet. De er ganske lik seg selv nå, slik de var i magen ;)
 
Husker faktisk ikke når jeg kjente noe sist :/
Men siden jeg venter nr 3 nå så kanskje jeg kjenner det tidlig hihi ..
 
Første gang kjente jeg det ikke før uke 18. Håper jeg kjenner noe før det denne gangen! Gleder meg veldig, det er en utrolig følelse ❤ :D
 
Gleder meg også veldig til det. Å være på jobb f eks, opptatt med andre ting, og så plutselig bli minnet på at man aldri er helt alene. Husker ikke når jeg begynte å kjenne liv de andre gangene.
 
Jeg gleder meg også masse. Graviditeten blir liksom så virkelig når man kan kjenne bevegelse.
 
JA, det blir såå deilig. Da blir det så mye mer ekte og trygt. Kjente nesten daglig fra uke 14 sist.
 
Back
Topp