Gleder meg sånn

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Kjenner jeg gleder meg såå til å se gutten vår! Vårt første barn <3 etter vi fikk vite kjønn, og mormor og oldemor er i gang med strikking å alt så blir det mer virkelig for meg :D i helgen begynte vi å male rommet også:) syns det er så koselig!! Men skulle ønske det snart var april , hehe:-)

Så koselig:) det er virkelig den mest ekstreme opplevelsen et menneske kan gå igjennom tror jeg, gleder meg like mye med nummer 2 på vei:D Så spente på å se hvordan ho ser ut! Skikkelig nysgjerrig, og prøver å nyte gravidtiden samtidig! Jammen ikke lett til tider;)

Ja, det er noe spesielt med det første barnet. Alt er nytt, og man vet ikke helt hva man går til.
Men jeg føler det også sånn, nå som jeg er gravid med nummer 3. :-)
For ingen barn, eller fødsler er like, og man vet jo ikke hvordan overgangen blir til flere barn osv.
Spennende å bli kjent med et nytt menneske! :-)

Nå skal det sies at dette kom som et sjokk på oss, etter 12 uker, men når sjokket nå har hatt tid til å roe seg, og man klarer å se at dette faktisk skjer, og jeg vet at det må være en sterk baby som har klart å holde seg fast tross alle "hindringer" spiren har hatt på sin vei, tenker jeg at det blir spennende å se hvem det er, som så gjerne ville bosette seg i magen min denne gangen! :-)

Back
Topp