"gleder" meg sånn til å fortelle nyheten om babyen

litt-anonym

Forelsket i forumet
eller ikke.....

får stadig kommentarer som: Ja du skal vel ikke ha flere. Er vel ikke så dum at du skal ha flere?

senest i dag, så jeg til et fam. medlem:
Synes mamma var så heldig som fikk meg og min søster med noen dagers mellomrom..
(mine har 5 mnd mellom bursdgene).
da fikk jeg bare slengt i tryne: Ja.. Du må bare ikke få flere for da må du holde selskap enda flere ganger i året...


Ikke at det var så ille, men er bare så sliten at sånne kommentarer sårer sånn, fordi jeg vet helvete bryter løs når jeg forteller det.....
 
Hvorfor i all verden skulle noen si noe slikt??? :-( Det er jo bare utrolig ubetenksomt, isåfall!
 


KatrineT skrev:
Hvorfor i all verden skulle noen si noe slikt??? :-( Det er jo bare utrolig ubetenksomt, isåfall!


desverre er min og hans sin familie slik..

noen få vil nok glede seg.. men er ikke noe morro når jeg vet at i det øyeblikket jeg forteller det så vil alle negative holdninger/kommentarer bare rase inn 
 
Ikke byr deg om det!! Jeg synes at det er koselig at noen velger å få flere barn. Min søster skal ha nr 4 og jeg tror ikke hun er helt ferdig. Kjempe kos synes jeg...
 
for noen egoistiske slemme uttalelser... og så fra familien da!!
Er sjokkert.. er de misunnelige kanskje??
 
Nei, er det mulig da?? Også av familien da!
Ikke bry deg om de! Er nå ditt valg om du vil ha flere barn eller ikke. Det har ingen andre noe med. Du får be de flakse og flyge om de kommer med negative kommentarer! Det hadde jeg gjort hvertfall...
 
det har jo ikke familien noe med, og alle er da velkommen til verden??
huff, jeg synes du bare skal se over dette, og nyte svangerskapet :))))))
 
vet det ikke er noe å bry seg om, men når det er mamma, farmor, svigerinner, svigermor, tanter og onkler på begge sider.. og pappa som kommer til å riste på hode og ikke nevne et ord resten av svangerskapet, ja da tar jeg det til meg..

Joda jentene er godt likt nå...

problemet er nok og det at de to første er ikke noe vi har valgt å få.. de er et uendelig hell i uhell..
den minste er mer slik: ok, blir jeg gravid blir jeg gravid. skulle ikke mer enn et forsøk til...

vi skal på en ekstra ultralyd pga noe annet 1. aug så lurte på om jeg skulle, når de ser at alt er bra med barnet, bare sende ei melding til alt og alle.

Hei.. Vi har en gledlig nyhet.. i januar kommer (om de kan se kjønnet,skrive om det blir lillebror eller lillesøster). Vi gleder oss mye.. 
Negative tilbake meldinger kan dere spare dere for.. vi er i hvertfall glade!


blir det for dumt?? 
 
Hørtes veldig greit ut, noe ala den lmd jeg sendte til mine foreldre da jeg fant ut at jeg var gravid med Sarah..
 
Ja, for DET var jo et grunnlag for å ikke få fler barn
 


litt-anonym skrev:
vet det ikke er noe å bry seg om, men når det er mamma, farmor, svigerinner, svigermor, tanter og onkler på begge sider.. og pappa som kommer til å riste på hode og ikke nevne et ord resten av svangerskapet, ja da tar jeg det til meg..

Joda jentene er godt likt nå...

problemet er nok og det at de to første er ikke noe vi har valgt å få.. de er et uendelig hell i uhell..
den minste er mer slik: ok, blir jeg gravid blir jeg gravid. skulle ikke mer enn et forsøk til...

vi skal på en ekstra ultralyd pga noe annet 1. aug så lurte på om jeg skulle, når de ser at alt er bra med barnet, bare sende ei melding til alt og alle.

Hei.. Vi har en gledlig nyhet.. i januar kommer (om de kan se kjønnet,skrive om det blir lillebror eller lillesøster). Vi gleder oss mye.. 
Negative tilbake meldinger kan dere spare dere for.. vi er i hvertfall glade!


blir det for dumt?? 


Det synes jeg hørtes veldig bra ut med den meldinga :) Da får du sagt det, og de kan bare tenke hva de vil. Sikkert en lettelse å få sagt det, så kan du bare kose deg med den lille i magen :)
 
Back
Topp