Gleder meg så!

Nullenusken

Forumet er livet
I løpet av uka nå kommer angelsound'en som jeg bestilte på ebay!
Gleder meg så sinnsykt til å lete etter hjertelyden!
Flere som har det?
Kjenner livmora er på vei opp nå :D

Jeg har også kjøpt den, på teknikmagasinet. jeg som overhode ikke skulle anskaffe meg en sånn en[:-][8D] Og livmora kjenner jeg langt over skambeinet(?!?) og babyen har jeg hørt flere ganger.
undrer meg over om livmora kommer raskere opp på fleregangsfødende....?

Men gled deg til angelsounden du![;)] hvor mye måtte du betale for den?

Jeg har Angel Sounds.. Og fant hjertelyden på første forsøk, da var jeg vel 10+3 eller noe i den duren tror jeg... men fant ikke hjertelyden de 2 siste gangene jeg prøvde, så la den vekk for å ikke bli så bekymra...

Var hos legen i går og hørte den der da, så lever på det en stund :D

ORIGINAL: **Haley**

Jeg har også kjøpt den, på teknikmagasinet. jeg som overhode ikke skulle anskaffe meg en sånn en[:-][8D] Og livmora kjenner jeg langt over skambeinet(?!?) og babyen har jeg hørt flere ganger.

Jeg betalte 179 kroner :)
Hva slags gel bruker dere?

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: **Haley**

Jeg betalte 179 kroner :)
Hva slags gel bruker dere?

det var en sånn gel med i pakken, men tipper all slags gel funker. Leste at man kunne kjøpe noe på apoteket, men jeg tror også at f.eks aloe vera gel funker om man har det. Jeg har i allefall det og kommer sikkert til å bruke det om jeg går tom

ååå så spennende...tror jeg hadde blitt tullete jeg om jeg hadde kjøpt en sånn ..
men spørs nok om ikke nøden blir for
stor ettehvert å jeg kryper til korset jeg å.
[:D][:D]

Back
Topp