Gleder meg så til jul!!

Ja jeg ligner på mormor der. Hun også har julepynt overalt. Er vokst opp med mormor og morfar i nabohuset, så det har liksom vært endel av hele barndommen min med masse julepynt. Føles nakent om jeg ikke har det.
Ja, det var jo veldig fint da :)

Nei, skjønner du ikke gidder det, jeg gidder ikke med en en gang :p haha! Men det er fordi jeg syns det er slitsomt å først drasse alle pakkene inn i bilen, så inn til svigers, så ut i bilen igjen og inn til oss + babyen da det er så kaldt. Og jeg vil helst ikke til de heller :p mue bedre å være hos mamma å pappa :p

Åh, stakkars deg! Er så glad jeg ikke har svigerforeldrene over mange dager, jeg hadde tørna! Kan ikke mannen din si det? :p Eller det er vel ikke så lett..

Huff, kreft er en fæl sykdom. Vondt at de som vet med sikkerthet at de skal dø, ikke kan få dø fort så de slipper smertene og alt som følger med sykdommen. Det må ha vært forferdelig vondt :(

E nåkk ikke så enkelt å si noe...
Denne gangen ska han være i 10 dager, han sliter me psyken og er vanvittig myyyyye klaging på han... Om alt... Å når jeg vet hva pappa gikk gjennom av smerter kan ikke svigerfar latskap sammenlignes...

Han har 3 sønner selv (kun barnebarn hos oss), så han forskjells behandler ungene så vanvittig!!! Det er bare jentungen som gjelder :/
Går bedre når mannen er hjemme, men sånn som nå i helgen jobbet han i går og i dag (13 timer hver dag) så da er jeg alene "låst" hjemme me han...
Hahaha syt på meg nå ;)

Ang jula har vi de siste årene spist hos mamma å gått til oss å pakket opp gaver!

E nåkk ikke så enkelt å si noe...
Denne gangen ska han være i 10 dager, han sliter me psyken og er vanvittig myyyyye klaging på han... Om alt... Å når jeg vet hva pappa gikk gjennom av smerter kan ikke svigerfar latskap sammenlignes...

Han har 3 sønner selv (kun barnebarn hos oss), så han forskjells behandler ungene så vanvittig!!! Det er bare jentungen som gjelder :/
Går bedre når mannen er hjemme, men sånn som nå i helgen jobbet han i går og i dag (13 timer hver dag) så da er jeg alene "låst" hjemme me han...
Hahaha syt på meg nå ;)

Ang jula har vi de siste årene spist hos mamma å gått til oss å pakket opp gaver!
Åh, slike folk er jeg glad jeg kjenner få av! Sant som du sier, at da du har sett noe som faktisk er ille, så syting om alt og ingenting er slitsomt å høre på dag ut og dag inn. Kan du ikke prøve å si ifra ang forskjellsbehandling? Det er ikke greit, for barn merker slik.
Jeg syns ikke du syter :)

Åh, slike folk er jeg glad jeg kjenner få av! Sant som du sier, at da du har sett noe som faktisk er ille, så syting om alt og ingenting er slitsomt å høre på dag ut og dag inn. Kan du ikke prøve å si ifra ang forskjellsbehandling? Det er ikke greit, for barn merker slik.
Jeg syns ikke du syter :)

Jo har sagt i fra en gang før og da ble det bedre den gangen...
Han pleier å si at hu er datteren han aldri fikk selv!!!!!!!
Liker ikke høre sånt...
Men vegrer meg for å si fra nå for da blir det myyyyyye surmulig frem til han drar ;) hehe:)

Men tenkte plutselig på en ting når vi melder her!!
Tenk at du ruger enda på lille i magen din <3
Heeeelt fantastisk tålmodig er du, eg e full av beundring :)

Back
Topp