gleder meg såååå

TulleHøna

Forumet er livet
Til vi runder uke 12 :D *håpehåpe*
 
Ja det gjør jeg også!! Men gleder meg også veldig til tidlig ul 4 uker før det.. Trenger å se et dunkende hjerte før jeg klarer å senke skuldrene :)
 
Ja! Må se å få bestillt det jeg og :) Bare drømmer om de magiske 12, jeg.. når formen begynner å komme tilbake igjen:D
 


TulleHøna skrev:
Ja! Må se å få bestillt det jeg og :) Bare drømmer om de magiske 12, jeg.. når formen begynner å komme tilbake igjen:D


Er du mye dårlig nå? Jeg er kvalm av og på bare, litt murringer nå og da, men veeeeldig trøtt hele tiden :-P
 
vi gleder vel oss alle til å komme til uke 12 ,de magiske tallet 
 
Det er fælt da å ikke være halvveis til uke 12 engang, også så vente så veldig, men skjønner dere så veldig godt. :) Jeg har ikke hatt noe særlig plager før idag egentlig jeg, men har forferdelig med humørsvinginger og fæl halsbrann. Men kvalmen og trøttheten har ikke plaga meg så mye.... :) Men ser fram til å kunne senke skuldrene, formen blir bedre, magen begynner å syntes, og life is good. :) Jeg tror jeg må gjøre som flere av dere og bestille tidlig ul. :)
 
Jeg gleder meg også!!! :-D Litt deilig at jeg har sommerferie fra neste mandag helt frem til uke 11, da går tiden sikkert litt fortere  
 

Ja det skal bli godt :) Tenkte å bestille tidlig ul før vi drar på ferie (er 11 uker da) :) Har hatt en MA som ble oppdaget i uke 13.. Fikk beskjed om at fosteret var kun 9 uker da det døde så da tenker jeg at etter ul i uke 11 er jeg trygg :) gjorde det med storesøster også :) så kjekt å se denlille sprelle rundt  <3 Fiks ferdig lite menneske :)

 
Back
Topp