Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig) Kos dere masse i Paris da
Jenta mi ble 3 år i går, så vi skal ha stor barnebursdag i hagen med lavvo på søndagLørdag blir det turning med snuppa som vi alltid er på lørdagsmårran
)
Åååh så herlig med Paris da
Her har jeg å minsta på 5 fri i morgen åmen vi skal en tur til helse stasjonen på sånn førskole sjekk
å så blir det litt shooping på skeidar til gangen
![]()
På lørdag leveres ungene til mine foreldre å vi skal på spa hotellhele lørdagen i basseng
å så god middag
på søndag blir det dobbel massasje på meg
![]()
skal bli så godt å finne på noe vare meg å han
det gjør vi så å si aldri
jeg hadde to barn før jeg traff han å der har jeg hele omsorgen så dette skal nytes
![]()
Oi, kos deg masse med både legetime, hudpleier, frisør og ikke minst ParisHar så lyst dit!! Må ta oss en langweekend dit en gang vi også
Må legge ut bilder når du kommer hjem da
Jeg skal til min bedre halvdels hybel i haugesund i helga, på lørdag skal vi fortelle det til foreldrene hans. Gruer meg masse, men går nok helst fint![]()
Har gitt besjed ang oljerSå deilig!!! Koooos dereSjekk litt ut ang spa og basseng, tror det er noen oljer og noe basseng (boblebad..?) man burde unngå når man er gravid, men er ikke 100% sikker!
Har også full omsorg for eldstesnuppa, var alene de første 3 årene, så kjenner meg igjen! Nyyyyyt <3
Har gitt besjed ang oljer![]()
Å skal ikke i bobblebadetbasseng skal være greit
en fin trening for gravide stod det bare
men helst ikke i alt for varmt vann da
![]()
Jeg fikk beskjed av jordmor sist at jeg kunne sitte i boblebad, måtte bare passe på at jeg ikke ble svimmel så jeg svima av.. Det er jo så deiligHar gitt besjed ang oljer![]()
Å skal ikke i bobblebadetbasseng skal være greit
en fin trening for gravide stod det bare
men helst ikke i alt for varmt vann da
![]()
Stod maks 10 min i starten av svangerskapet på NHi sine siderJeg fikk beskjed av jordmor sist at jeg kunne sitte i boblebad, måtte bare passe på at jeg ikke ble svimmel så jeg svima av.. Det er jo så deilig![]()
Kose dere masse dere åSå bra!! Da er det jo bare å nyyyyte basseng & massasjeDeilig med kjærestehelg!