Gleder meg SÅ til helg!

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Imorgen tidlig er det første legetime (det blir SÅ godt!), så er det rett til frisøren & hudpleieren, også bæææærer det av til PARIS med verdens aller besteste samboer <3

Har dere noe dere ser fram til i helgen, jenter?

Så herlig :)) Kos dere masse i Paris da:)

Jenta mi ble 3 år i går, så vi skal ha stor barnebursdag i hagen med lavvo på søndag :) Lørdag blir det turning med snuppa som vi alltid er på lørdagsmårran :))

Så herlig :)) Kos dere masse i Paris da:)

Jenta mi ble 3 år i går, så vi skal ha stor barnebursdag i hagen med lavvo på søndag :) Lørdag blir det turning med snuppa som vi alltid er på lørdagsmårran :))

Sååå stas med bursdag, og veldig gøy med lavvo! Her er det barnebursdag hele neste helg, vurderer også å ha det helt eller delvis ute.. Kanskje en påskeegg-jakt ute Iallefall :)

Oi, kos deg masse med både legetime, hudpleier, frisør og ikke minst Paris :) Har så lyst dit!! Må ta oss en langweekend dit en gang vi også :) Må legge ut bilder når du kommer hjem da :D

Jeg skal til min bedre halvdels hybel i haugesund i helga, på lørdag skal vi fortelle det til foreldrene hans. Gruer meg masse, men går nok helst fint :)

Åååh så herlig med Paris da :D
Her har jeg å minsta på 5 fri i morgen å :) men vi skal en tur til helse stasjonen på sånn førskole sjekk :) å så blir det litt shooping på skeidar til gangen :D
På lørdag leveres ungene til mine foreldre å vi skal på spa hotell :D hele lørdagen i basseng :D å så god middag :D på søndag blir det dobbel massasje på meg :D :D skal bli så godt å finne på noe vare meg å han :D det gjør vi så å si aldri :D jeg hadde to barn før jeg traff han å der har jeg hele omsorgen så dette skal nytes :D

Åååh så herlig med Paris da :D
Her har jeg å minsta på 5 fri i morgen å :) men vi skal en tur til helse stasjonen på sånn førskole sjekk :) å så blir det litt shooping på skeidar til gangen :D
På lørdag leveres ungene til mine foreldre å vi skal på spa hotell :D hele lørdagen i basseng :D å så god middag :D på søndag blir det dobbel massasje på meg :D :D skal bli så godt å finne på noe vare meg å han :D det gjør vi så å si aldri :D jeg hadde to barn før jeg traff han å der har jeg hele omsorgen så dette skal nytes :D

Så deilig!!! Koooos dere :D Sjekk litt ut ang spa og basseng, tror det er noen oljer og noe basseng (boblebad..?) man burde unngå når man er gravid, men er ikke 100% sikker!

Har også full omsorg for eldstesnuppa, var alene de første 3 årene, så kjenner meg igjen! Nyyyyyt <3

Oi, kos deg masse med både legetime, hudpleier, frisør og ikke minst Paris :) Har så lyst dit!! Må ta oss en langweekend dit en gang vi også :) Må legge ut bilder når du kommer hjem da :D

Jeg skal til min bedre halvdels hybel i haugesund i helga, på lørdag skal vi fortelle det til foreldrene hans. Gruer meg masse, men går nok helst fint :)

Ja, vi har ikke vært der før noen av oss, så vi gleder oss veldig!

Lykke til med å fortelle nyheten, det går nok nye bedre enn du frykter :) :)

Så deilig!!! Koooos dere :D Sjekk litt ut ang spa og basseng, tror det er noen oljer og noe basseng (boblebad..?) man burde unngå når man er gravid, men er ikke 100% sikker!

Har også full omsorg for eldstesnuppa, var alene de første 3 årene, så kjenner meg igjen! Nyyyyyt <3
Har gitt besjed ang oljer :D
Å skal ikke i bobblebadet :D basseng skal være greit :) en fin trening for gravide stod det bare :) men helst ikke i alt for varmt vann da :)

Har gitt besjed ang oljer :D
Å skal ikke i bobblebadet :D basseng skal være greit :) en fin trening for gravide stod det bare :) men helst ikke i alt for varmt vann da :)

Så bra!! Da er det jo bare å nyyyyte basseng & massasje :) Deilig med kjærestehelg!

Kos dere masse begge to!

Så koselig med tur til Paris - bodde der i to år og savner litt tilbake av og til ^-^ (spesielt mtp asiatisk mat og sushi)

Har ikke lagt noen planer for helgen - blir vel en blanding av rydding og sofasløving :)

Jeg fikk beskjed av jordmor sist at jeg kunne sitte i boblebad, måtte bare passe på at jeg ikke ble svimmel så jeg svima av.. Det er jo så deilig:D
Stod maks 10 min i starten av svangerskapet på NHi sine sider :) nå er det ikke ett midt for meg så lenge jeg kan kose meg i bassenget :D

Back
Topp