gleder meg men...

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
har gått og gledet meg til morgendagen lenge nå.. da runder jeg 12 uker. men blir i grunn bare mer engstelig når jeg leser om alle her inne som mister etter uke 12.
øler følelsene er som en berg og dalbane om dagen.. redsel..glede

Det merkes utrolig godt når folk mister, og da virker det som om det e så vældig mange.. E ikke så rart at vi blir bekymra og redd! Men tenk på alle som det går bra med =) Æ prøver å tenke at man må glæde sæ over kordan ting e nu, man vet aldri ka som skjer imårra, bare kordan det e akkorat nu.
Vi går jo ikke rundt å e bekymra fordi vi kanskje blir påkjørt av en buss imårra, sjøl om det KAN skje. Så kanskje vi må prøve å tenke på samme måte hær. NU e det nåkka fantastisk inni magen, og det KAN skje gale ting, men vi må fokusere på det som e, ikke det som kan skje =)

Skjønner du blir bekymret, men prøv å ikke tenk så mye på det. Gled deg over 12 uker imorgen du!! Det gjør ingen noe godt at du bekymrer deg, og sjansen for at alt skal gå bra er utrolig mye større enn at noe skal gå galt!! :)

GlædeMæMasse skrev:
Det merkes utrolig godt når folk mister, og da virker det som om det e så vældig mange.. E ikke så rart at vi blir bekymra og redd! Men tenk på alle som det går bra med =) Æ prøver å tenke at man må glæde sæ over kordan ting e nu, man vet aldri ka som skjer imårra, bare kordan det e akkorat nu.
Vi går jo ikke rundt å e bekymra fordi vi kanskje blir påkjørt av en buss imårra, sjøl om det KAN skje. Så kanskje vi må prøve å tenke på samme måte hær. NU e det nåkka fantastisk inni magen, og det KAN skje gale ting, men vi må fokusere på det som e, ikke det som kan skje =)

Jeg må bare si at det var fantastisk skrevet!! :D

Huff jeg skjønner deg godt!
Håper vi får beholde resten.

Gratulerer med 12 uker i morgen :)

eLLe*meLLe skrev:
Huff jeg skjønner deg godt!
Håper vi får beholde resten.

Gratulerer med 12 uker i morgen :)

Jeg må også signere innlegget til Glædemæmasse. Veldig bra skrevet!!

Skjønner jo at du er bekymra da... Dere har jo mistet noen før... MEN!! I morra har du kommet over den første og verste "kneika". Så du kan nok senke skuldrene dine litt nå.. :)

Har ikke dere vært på ul?
De fleste som "mister" etter uke 12 har det jo gått gale med før men at man ikke merker det før..
Har man sett liv på ul ganske sent i svangerskapet er det veldig stor sjans for at det skal gå bra!
Det prøver hvertfall jeg å tenke på når jeg blir bekymret, men litt bekymret er man uansett.. Og det blir IKKE no bedre når barna kommer til verden, for å si det sånn ;)
Så å være bekymret er en del av vår nye tilværelse så det må man bare prøve å leve med!

Men utrolig bra skrevet over her med å nyte dagen i dag!! :)

Back
Topp