Gleder meg <3

1rosa+1til?

Elsker forumet
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D] Det er en uke til ordinær ul og jeg gleder meg såååååå ille hihi....

Tenk om det er en liten <3 Emilie <3 Eller en liten <3 Theodor <3

Vi er jo helt i 100 om dagen hihi... Gleder oss så mye til å se babyn vår igjen, som vi alt elsker over alt på jord... Skal bli så deilig å holde Emilie eller Theodor i våre armer. Kysse, kose, stryke og dulle med verdens vakreste lille baby. Som VI har laget helt alene. Til og med når vi har habituell abort.

[&:]

Ja får håpe denne uka går fort hehe...

På fredag får vi oxo besøk av forsterket helse stasjon. Siden vi føler at vi trenger det, med tanken på litt problemer vi har hatt og har...

Hehe tviler på at det blir mye søvn på meg natt til mandag hehe... For vi har gleda oss i 14 dager alt hehe... Kommer til å være drit trøtt på ul hehe

ja slik føler vi det også!!!!. endelig er det våres tur!!! vi skal bli foreldre!! det er helt fantastisk

ORIGINAL: Mariemor1

ja slik føler vi det også!!!!. endelig er det våres tur!!! vi skal bli foreldre!! det er helt fantastisk

Jeg og[:)]

Også gleder jeg meg så over alle dere andre også[:)][:)]

Tenk, vi skal bli mammaer[:D]

Me and you [:D]

Men eg prøver å ikkje tenka for masse på det for då kjem dagane til å gå så treigt.

hihi ja jeg er såååå glad for oss alle her inne... tenk vi er (snart) halveis hele gjengen. Og om kun 4 mnd sitter vi med verdens beste gave i hendene :D

Jeg prøver å ikke tenke på det :D men gud som jeg gleder meg hehe

Back
Topp