Gleder /gruer dere dere til fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Gleder /gruer dere dere til fødselen?
Hvilke tanker har dere?

Klarer egentlig ikke å tenke at jeg skal gjennom en fødsel enda, det er fortsatt litt fjernt :P Men jeg har blanda følelser. Gruer og gleder meg :D Tror det blir mye smerter, men en fantastisk opplevelse også :):)

Jeg er litt snål så jeg gleder meg faktisk :P Hadde en flott opplevelse med siste mann. Gikk så fort.

Lyst å prøve å føde i vann denne gangen :) Hvis jeg rekker frem i tide og at de rekker å fylle opp karet :P

Har ingen anelse hva som er i vente. Vet at det kommer til å gjøre vondt, men gleder meg til å holde den lille i armene for første gang <3

Har gruet meg lenge..siden fra når jeg lærte hvor barn kom ut..!:eek:

men..nå sitter jeg i klisteret :p Håper på å føde i vann, ellers håper jeg bare alt går som det skal :)
Gleder meg sykt mye til å se lille jenta mi da :happy093

Jeg vet jo ikke helt hva jeg går til, men jeg gleder meg faktisk veldig! :)

<3 Termin 26.01.15

Gleder meg faktisk!:-) det er vell fordi det er så lenge til:p blir vell som sist at jeg gråter hver dag de siste 2 ukene før termin fordi jrg gruver meg sånn;p
Grunnen er vell fordi jeg forhåpentligvis får oppleve en vanlig fødsel denne gangen:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Gruer og gleder meg ;)
Gruer ikke meg til selve fødselen, men redd for at morkaka sitter fast denne gangen også..

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Hadde gledet meg vis eg skulle født
Men mest sannsynlig blir det ks og det gruer eg meg til. Ikke selve ks men å få bedøvelsen gruer eg meg til.

Gleder meg til og føde igjen. Håper bare morkaka flytter seg litt mer i riktig retning så jeg slipper og være redd for keisersnitt. Vil gjerne ta imot babyen selv som jeg gjorde sist :-)

Blir ks så vet ikke helt hva som venter meg.... fokuserer heller på gleden som kommer når jeg får se snuppa :)

Gleeeeder meg:-) hadde drømmefødsel sist, så nå bare gledes det:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gleder meg i grunnen. Men det er vel fordi jeg er helt blottet for hvordan smertene egentlig var. Klarer overhodet ikke å sette meg inn i det igjen. Gruer meg derimot til det tidspunktet i fødselen hvor man bare har lyst å gi opp, dø og hoppe ut vinduet for å få slutt på lidelsene o_O Men da er det heldigvis snart over :P

Gleder meg! Hadde en drømmefødsel sist, så det eneste jeg er nervøs for er at det er så langt til sykehuset denne gangen i forhold til sist :P

Gruer meg
Har to dårlige fødselsopplevelser bak meg og hadde egentlig bestemt meg for at nr 2 var siste mann, men her sitter jeg 14 år etterpå og må gjennomgå det engang til :-/ :-)

Gleder meg faktisk. Ikke redd i det hele tatt. Særlig fordi jeg nå ikke er alene med barnet, slik tilfellet var med storesøster. Tar det som det kommer egentlig, men håper jo det går fortere denne gangen.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Gleder meg ikke til selve fødselen. Gruer meg heller ikke. Har født 2 barn fra før. Er 5 år siden pr dags dato.. veit hva som vil skje. Men ingen fødsel er lik. Så må ta det som det kommer. Ungen skal ut uansett ☺

Back
Topp