Gleder du deg til OUL?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Jeg har allerede vært på ul et par ganger, men ikke fått vite kjønn enda. I og med at jeg har to gutter fra før så er jeg veldig spent på å vite kjønn denne gangen[emoji4] Ungene har tidligere sagt at de ønsker seg ei lillesøster, men vi får se hva som gjemmer seg inni der[emoji4]

Jeg både gleder og gruer meg. Hadde SA i 2017 så klarer ikke helt det å slappe av. Allere hatt 2 tul der de sier alt er fint , men det sa de jo sist også

Er førstegangsgravid og gleder meg veldig :-) Synes at tida fram mot OUL går så altfor sent. 10 dager igjen. Er veldig spent på å få vite kjønn Har vært på tidlig ultralyd i uke 7 og fikk da se hjertet slå men har ikke vært på noen flere siden, kun hørt hjertet slå hos jordmor 2 ganger, noe som har vært veldig betryggende. Har vært veldig heldig med svangerskapet så langt, hadde noen småplager første trimester og etter andren trimester er det så vidt jeg merker at jeg er gravid bortsett fra på tøyet og kondisen. Så da har det vært ekstra deilig å få høre hjertet for da vet jeg det er liv der inne :-)

Back
Topp