Gleder du deg til OUL?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Eller kanskje du gruer deg litt?

Hva gleder/gruer du deg til?

Jeg er veldig spent! Både gleder og gruer meg. Jeg har jo hatt MA rundt den tiden jeg skal på OUL tidligere, så jeg tror jeg kommer til å bli veldig uttafor når det nærmer seg.
I morgen er det bare 1 mnd til :angelic:
Men hvis alt er bra gleder jeg meg veldig til å finne ut kjønn :Heartred

Veldig spent! Jeg synes det er alt for lenge til :angelic: TUL var en fantastisk opplevelse, så jeg håper på gjentagelse. Spent på om de kan si noe om kjønn også, men mest spent på å få vite om alt er bra selvsagt.

Vi gleder oss kjempe mye! Er så spent. Men føler det er så lenge til :( Har ikke time til oul før 15.feb, da er jeg 19+5.

Har vært på tul 3 ganger nå, 2.gangen så fikk ikke gynekologen se det hun var ute etter dermed fikk vi en gratis time :) på siste timen kunne hun og vi se at det er en gutt og at det ikke var noen avvik❤️ Da var jeg 12+3.

Vi gleder oss til å se den lille igjen på oul og håper alt er bra med han.

Gleder meg veldig!

Skal på TUL på riksen neste onsdag, er da 13+4. Veldig spent! Og litt engstelig...
Hvis alt er fint da, blir det nok å puste lettet ut og bare glede seg til OUL ☺️

Gruer meg til oul. Har dårlig erfaring fra sist gang. håper selvfølgelig det går bedre denne gangen, men blir nok et lite nervevrak.

Jeg gleder meg. Skal bli fint å se hvem som bor inni der! Har ikke sett lille siden den bare var en prikk med hjertebank[emoji4]

Er selvfølgelig redd for om det skal være noe galt men prøver å ikke tenke så mye på det. At det er liv i magen vet jeg hvertfall da jeg sniklytter inni mellom med doppler [emoji39] gleder meg og til å se sambos reaksjon og tenker ting blir litt mer virkelig for han etter oul.

Gleder meg nok mest, i allefall akkuratt nå:) Kommer nok til å grue meg mer og mer ettersom det nærmer seg, men skal bli så godt å se den lille igjen :Heartred

Gleder meg kjempe mye :-D er sååå spent på å se hvem det er som bor inni her, lillebror eller lillesøster...akkurat 2 uker til idag :-D

Både gruer og gleder jeg. Grunnet to tidligere SA og blødninger i dette svangerskapet har jeg hatt mange UL. Alt har sett bra ut, men jeg klarer likevel ikke å senke skuldrene helt. Men når du får se den lille tumle rundt på skjermen er det jo verdens fineste opplevelse :Heartred

Gruer meg! Er så redd for om det er noe galt. Kjønn kunne jeg ikke brydd meg mindre om, så lenge bøllefrøet er friskt :Heartred

Både gruer og gleder meg. Hadde 2 SA i 2017, og har nå gått på lutinus siden 15.nov. Skal på ny tul på mandag, så krysser fingrene for at alt ser bra ut da [emoji5]

Både gleder og gruer meg, hadde en fin oul med forrige mann, men det ble oppdaget avvik som man ikke så på tul. Derfor er jeg nok litt avventende denne gangen også...

Jeg gru gleder meg så innmari! Jeg er livredd for en ny MA selv om jeg tror sjansen er liten siden vi hørte hjertelyden i 13 uke..
Jeg håper at vi får se en sprell levende liten bolle som har det godt og at vi endelig får vite kjønnet <3

Jeg har allerede vært på tidlig ultralyd, noe som var helt fantastisk, og da må jeg si jeg gleder meg enormt mye til den ordinære! Var såå gøy å få se den lille bevege seg inni magen. Det var nesten uvirkelig, rart å tenke på at et lite menneske bor i min mage. Fikk ikke se kjønnet sist, så håper virkelig vi får vite hva kjønnet blir nå neste gang. Det klør i fingrene etter å handle babyklær. :D

Vi var på en kjapp ultralyd på tirsdag, var 14+1 da. Gleder meg utrolig mye til å se den lille igjen, og til å få vite kjønn :Heartred Har lyst til å finne navn, handle inn litt, fikse rommet etc :love7

Så lillegull sist i uke 13, fikk da indikasjon på kjønn og han kunne ikke se noen avvik. Derfor vet vi at det som kunne sjekkes i uke 13 i hvert fall er helt perfekt. Vi grugleder oss til ultralyden om 18 dager. Er litt redd for at lille ikke lever lenger, samtidig som jeg tror jeg kjenner bevegelse i magen nå. 16+3. Mest sannsynlig går det heeelt fint. Siden alt så bra ut i uke 13 tenker jeg at det er begrensinger på hva som kan ha gått galt. Er en mester på å krisemaksimere

Jeg gleder meg! Er også litt spent, da det var da de fattet mistanke om at hjerte ikke var helt som det skulle til førstefødte. Har vært på tul og alt så bra ut, så nå gleder jeg meg egentlig bare til å se lille igjen. Gleder meg litt ekstra ettersom at min farmor skal bli med [emoji173]️

Jeg har allerede vært på tidlig ultralyd, noe som var helt fantastisk, og da må jeg si jeg gleder meg enormt mye til den ordinære! Var såå gøy å få se den lille bevege seg inni magen. Det var nesten uvirkelig, rart å tenke på at et lite menneske bor i min mage. Fikk ikke se kjønnet sist, så håper virkelig vi får vite hva kjønnet blir nå neste gang. Det klør i fingrene etter å handle babyklær. :D

Signerer denne :D Nesten vittig, måtte sjekke om det var jeg som hadde posta tråden din. Omtrent ordrett sånn jeg ville sagt det :laughing002

Back
Topp