Gledens dag

Leverihåpet

Gift med forumet
Taxien hentet oss klokken 07:45 og flyet gikk09:05. Da vi ankom gardermoen bestilte vi taxi (rekvisisjon) hendvente jeg med til en skranke hvor en mann hjalp oss med å finne ut hvorfor vi ikke hadde fått taxi etter å ha blitt lovet en inne tre kverter. (hadde ventet over en time) Klokken var så mye at jeg kunne nå glemme å handle i Oslos gater når vi hadde time på rikse klokken 13:30. Da mannan endelig fikk tak på kjørekontoret fikk jeg følgende beskjed at de ikke hadde hadde hatt problemer med å legge inn sjoføren som skulle hente oss, men han var nå på vei.. Fikk taxi nr på en lapp og kom fort løpende.
Arrg for noe piss[:@][:@] HEr i min hjem by er det ikke noe problem med slik og ikke er det noe slik opplegg fra en flyplass heller[:@][:@].
Så vi måtte ha litt død tid på riksen i stede med varm kakao m/krem mmmmm[8D]...
Forresten så var det ikke rart vi måtte unne oss det heller da når gardemoen var utstyrt med snøstorm og 20 minus grader.. brrrrrrrr det er kaldt det....

Klokken tikket tiden gikk etter fjolling og bilde taking i kaffeteria...

Navnet vårt ble ropt opp og en hyggelig dame håndhilste på oss. Til min varmende sjel var det den sammen damen som tok ut og satte inn eggene mine sist så deet var beroligende...
En veldig koselig dame...
Først var jeg forvirret og helt tyggegummi aktig i hode.
Bare sa en masse og min mann så rart på meg, damen bare nikket med å latet som hun forstod..
Da damen snakket syns jeg hun bablet så fort at jeg trodde hode mitt skulle sprikke...
UUUUUÆÆÆÆÆÆÆ
Men så roet alt seg og virkeligheten kom tilbake... pust inn og ut... inn, ut,inn,ut
Hun fortalte at hun hadde hun ble hendvist om en mail jeg hadde skrevet, men den kunne hun ikke finne, men så sa jeg det var ikke så farlig foe jeg kunne jo fortelle det hele så da bablet jeg i vei om det ene og det andre...
Så da fortalte hun om di forskjellige hormonsprøytene de brukte forskjellige ukene..
Det var tre stk Menopur som jeg hadde brukt de tre siste gangene og Gonal-f og Puregon. Noen brukter Nesespray som nedregulerende, men jeg skulle ikke det denne gangen, men om jeg ikke for stod feil sås skulle jeg ta noen tabletter? ble litt usikker her nå..

Noen her så har gått på Gonal-f uten nesespray Suprecur , men tabletter??

[:)][:)]Tusen takk alle sammen som har har gitt meg ønske tenkninger[:)][:)]

Da passerte du meg på venterommet på riksen i dag, jeg hadde time kl 13 og kom vel ut rundt 13.25 eller noe. Jeg har gått med gonal-f penner men gikk på suprecur spray og ikke tabletter. Håper det er oppskriften for dere da [:D]

så bra du fikk roet deg ned til slutt[:D] tenkt masse på deg idag men så kom ella1 og oppdaterte oss..[;)]

Oi, hørtes ut som du var litt nervøs og utafor ja[&:] Har ikke gått på de medisinene selv, men vet det noen her som har. Håper de kan svare deg[:)]

Skal dere begynne igjen nå med en gang?

ORIGINAL: fano

Da passerte du meg på venterommet på riksen i dag, jeg hadde time kl 13 og kom vel ut rundt 13.25 eller noe. Jeg har gått med gonal-f penner men gikk på suprecur spray og ikke tabletter. Håper det er oppskriften for dere da [:D]

Ah, kult.. Det var ganske fult der inne i dag jah... Vi var der inne før tiden ca halv time før så vi satt der nok når du enten var inne eller skulle inn[8D]

Da var vi nok i nærheten ja, sprøtt [:D] Jeg satt ved siden av hun med babyen på fanget nederst i hjørnet ved kaffeautomaten [:D] 

Da var vi nok i nærheten ja, sprøtt [:D] Jeg satt ved siden av hun med babyen på fanget nederst i hjørnet ved kaffeautomaten [:D] 

Hekkan hadde du mørkt hår? vi satt i den "sofa gruppen" over med ryggen til

jeg har mørkt hår med striper, hadde håret i en stram hestehale. Svart jakke og bukse. Blei ropt opp kl 13.05 av ei lita mørk jente. Kom ut etterpå med mamma [:D] 

jeg har mørkt hår med striper, hadde håret i en stram hestehale. Svart jakke og bukse. Blei ropt opp kl 13.05 av ei lita mørk jente. Kom ut etterpå med mamma [:D] 

Uten å si sikket, men kan være jeg så deg.. jeg hadde flette på siden å satt i en tomann stol på høre siden når dere gikk ut

Kuli [:D] Håper det blir fart på sakene hos dere nå da [:D] Tilhører dere riksen eller hvilket sykehus?

ORIGINAL: Ivara

Så bra at du var fornøyd med timen [:)] Jeg har gått på kort regime (uten nedregulering med nesespray) en gang, men da tok jeg to forskjellige sprøyter fra dag 6.  Nedregulering med tabletter har jeg ikke hørt om før, men du får sikkert hele opplegget i posten når dere skal i gang igjen.

Kjipt med det taxigreiene da. Det er dessverre ofte sånn her i byen, spesielt med pasienttransport [:'(] Har opplevd litt av hvert med det i jobbsammenheng ja...
nå ja, dere fikk jo kakao i det minste [:)] Og hvis det er noen trøst hadde det nok vært i overkant kaldt å rusel i byen i dag uansett. Hell i uhell kan du si.

Ja, på en en måte er jeg glad jeg ikke opplevde den kalde byen...

Back
Topp