Gleden sprakk...

sørlandsjenta

Flørter med forumet
Neiiiii...Da ser det ut som det er i ferd med å skje igjen.Begynte i dag morges med " en brunlig forvarsel" og nå etter flere timer på sofaen med magevondt så har blødningene startet. Er det f@@@ meg mulig!?!?!? Mistet to ganger på rad nå og kjenner at jeg begynner å miste motet. Begynner å lure på om dette kan ha noen sammenheng med bruk av pergotime, da begge disse graviditetene har vært et resultat av dette. MIn første graviditet med solstrålem min på snart 3 år, foregikk problemfritt og uten pergo. Årh, nei...måtte bare få det ut et sted! Min mann er offshore og dermed utilgjenglig..

Uff :-( Sender deg en stor klem. Jeg kan ingenting om pergotime, så det vet jeg ikke.. men håper virkelig at du ikke mister på nytt. Man har vel krav på utredning dersom man har mistet tre ganger? Masse lykke til uansett, håper det går veien for deg.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Huff, får håpe det bare er en liten uskyldig blødning! Det er godt at det finnes steder som dette hvor vi kan få ut frustrasjonen på. Krysser fingrene for deg og lille spire :)

Det var dumt:( håper du ikkje mister og at det kun er ein uskyldig blødning!

Huff :( jeg fikk ikke lov til å bruke pergo fordi man får tynnere slimhinner men tror det "bare" betyr at egget har vanskeligere for å feste seg ikke at det er lettere å få en sa. Men om det skulle være en sa må du be om å få no lutinus eller noe neste gang, men må bruke det tilnuke 12.

Sent from my iPad using BV Forum

Huff det er så kjipt.
Til trøst mistet jeg to ganger på rad før vi fikk andre mann. Trodde nesten ikke det gikk an å miste to på rad, men tydeligvis. I hvert fall tredje syklus på rad jeg ble gravid så gikk det bra.

Håper forresten at det fortsatt er liv der og at det bare er en uskyldig blødning du har nå!

Huff det er så kjipt.
Til trøst mistet jeg to ganger på rad før vi fikk andre mann. Trodde nesten ikke det gikk an å miste to på rad, men tydeligvis. I hvert fall tredje syklus på rad jeg ble gravid så gikk det bra.
Joda er fullt mulig å miste flere ganger på rad .. har mista 5 ganger på rad i sa og ma før denne graviditeten ! Håper det bare er én uskyldig blødning for deg , og alt går bra :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Etter å ha lest en del på forskjellige tråder, har jeg lagt merke til at mange som bruker pergo blir lettere gravide, ofte m tvillinger, men at mange og opplever sa/ma. Jeg har ikke lagt merke til at noen ser sammenheng pergo -sa, så jeg har baree holdt d for meg selv. Vil bare si at du ikke er den eneste som mistenker pergo.... men jeg håper virkelig at denne gang blir du heldig og alt ordner seg!

Neiiiii...Da ser det ut som det er i ferd med å skje igjen.Begynte i dag morges med " en brunlig forvarsel" og nå etter flere timer på sofaen med magevondt så har blødningene startet. Er det f@@@ meg mulig!?!?!? Mistet to ganger på rad nå og kjenner at jeg begynner å miste motet. Begynner å lure på om dette kan ha noen sammenheng med bruk av pergotime, da begge disse graviditetene har vært et resultat av dette. MIn første graviditet med solstrålem min på snart 3 år, foregikk problemfritt og uten pergo. Årh, nei...måtte bare få det ut et sted! Min mann er offshore og dermed utilgjenglig..
Neste gang du skal prøve pergo eller blir gravid, spør legen om å få blodfortynnende kanskje. Noen får ikke nok blodtilførsel så fosteret dør. Det finnes andre ting og som skal hjelpe. Lykke til...

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk som spør:) Ser ut som det verste er over og at restene av graviditeten har kommet ut nå. Smertene har avtatt og det går bedre. Får ta meg en tur til legen bare sånn for sikkerthets skyld i morgen. Greit å få det registrert, særlig siden dette har skjedd to ganger i løpet av kort tid nå.

Huff, stor klem!! Det er så trist når det skjer. Og når man i tillegg har måtte få hjelp til å bli gravid.. Greit å få det "nedskrevet" hos legen, sånn at du kan få tett oppfølging neste gang.

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Back
Topp