gleden over en tom skittentøyskurv...

Dollface

Forumet er livet
VIP
varer akkurat så lang tid som det tar å gå opp i 2. etg, samle sammen alt tøyet fra baderomsgulvet og soveromsgulvet og gå ned igjen til vaskerommet....

ha ha ha!
For min del er det leeeeeeeeeeeenge siden skittentøyskurven har vært tom. Tror kanskje aldri den har vært det noensinne, da jeg tenker meg om!

hahaha!! :) Kjenner til den;)
Har eg  ei tom skittentøyskurv så veit eg at det står to fulle på badet, eller bak ryggen min på vaskerommet... ;p

sorciere_ skrev:
hahaha!! :) Kjenner til den;)
Har eg  ei tom skittentøyskurv så veit eg at det står to fulle på badet, eller bak ryggen min på vaskerommet... ;p

det er liksom ulempen med å ha mange skittentøyskurver.. de sniker seg innpå deg når du ikke følger med..

men heldigvis er det nesten en uke til neste gang da, hvis jeg får tatt det meste i dag :) gidder ikke vaske tøy hver dag altså... hver 3-4 dag får holde, og helst ikke så ofte en gang.. kan heller leve med et par tørkestativ i loftstua et par dager fremfor å måtte bo på det vaskerommet..

den følelsen kjenner jeg ikke til :/ her er det aldri tomt, rekker aldri ned.sukk, vaske 1-2 om dagen.

Hehe.

Rart det fenomenet der, slik er det her også :P

MaMMAtilsønnenmin skrev:
den følelsen kjenner jeg ikke til :/ her er det aldri tomt, rekker aldri ned.sukk, vaske 1-2 om dagen.

hvorfor i all verden??? 1-2 om dagen???

hehe :P her er faktisk skyttentøyskurven tom også! håper den er tom litt lenger da :o)

er altid gøy når en har fått unna alt,
her så varte ikke gleden lenge, varte til at jenta kom hjem fra barnehagen igår, ho hadde badet i en søledam kan en si så der var det masse klær med søle som måtte vaskes

kjenner til det... føler jeg aldri kommer lenger ned i kurven :P

I know, eller til mannen kommer hjem og "plutselig" finner et lass med klær som jeg ikke visste om...

hehehe:)

jeg husker ikke engang hvordan bunnen i vår ser ut...

jeg tror faktisk jeg aldri kommer til tom kurv jeg. Det er alltid NOE, enten litt ull, et pledd, et slips som skal finvaskes etc.

Miss Hormontroll skrev:
jeg tror faktisk jeg aldri kommer til tom kurv jeg. Det er alltid NOE, enten litt ull, et pledd, et slips som skal finvaskes etc.

Sånn er det her og. Men fikk vaska det meste for en uke siden. Så røyk vaskemaskinen. Så lei! Blir forhåpentligvis henta til reperasjon i dag. Og til den kommer tilbake, så fylles dunkene glatt opp..

Her har den heller aldri vært helt tom. Jeg er bare glad så lenge den ikke er full jeg, noen den igrunn er hele tiden. Jeg føler jeg vasker og legger på plass klær hele dagen. Drømmer om en stor industrimaskin som får plass til hele haugen og som tar en 60 grader på en 1/2 time. Det hadde vært lykke det

Har omtrent aldri skjedd her i huset. Alltid skittentøysvask til a mor!

mamiii skrev:
ha ha ha!
For min del er det leeeeeeeeeeeenge siden skittentøyskurven har vært tom. Tror kanskje aldri den har vært det noensinne, da jeg tenker meg om!

Back
Topp