Gledelig nyhet

Hei, gode mammaer!

Nå er det endelig min tur til å dele den store nyheten, jeg kan endelig si at jeg er gravid! :hug007
Er 17 uker på vei, så gravid har jeg vært en god stund, men Igjen kan likevel si at jeg og min samboer venter en gutt i slutten av Januar!

Er en arvelig translokasjon i familien som jeg er bærer av, det er 1/3 sjanse for at jeg får et friskt barn. Var i Trondheim 20 august for morkakeprøve, fikk svar igår 6 august fra genetikk legen om at svar-resultatene var klare. Kjente at pulsen steg godt over 200 når jeg så hvem som ringte. Legen startet med de magiske setningene om at de har fått gode nyheter ifra Haukeland om at fostret var 100 % friskt, kunne ikke få friskere foster! :Heartbigred

Så igjen, endelig min tur til å begynne å glede meg! xsmile9

nå kan vi begynne å dele den store nyheten!

Og ikke minst, vi kan se framover!

Så vill jeg ønske alle dere gode mennesker en fin og herlig sommerdag!
Så fantastisk!!! Gratulerer så mye:happy:
 
Gratulerer, så utrulig herlig å komme over den lange ventetiden dere har hatt. Har selv vært engstelig for spontanabort og hva de skulle finne på tidlig UL. Føles så uendelig godt når man er kommet til et stadiet hvor man faktisk kan begynne glede seg :dance018
 
Hei, gode mammaer!

Nå er det endelig min tur til å dele den store nyheten, jeg kan endelig si at jeg er gravid! :hug007
Er 17 uker på vei, så gravid har jeg vært en god stund, men Igjen kan likevel si at jeg og min samboer venter en gutt i slutten av Januar!

Er en arvelig translokasjon i familien som jeg er bærer av, det er 1/3 sjanse for at jeg får et friskt barn. Var i Trondheim 20 august for morkakeprøve, fikk svar igår 6 august fra genetikk legen om at svar-resultatene var klare. Kjente at pulsen steg godt over 200 når jeg så hvem som ringte. Legen startet med de magiske setningene om at de har fått gode nyheter ifra Haukeland om at fostret var 100 % friskt, kunne ikke få friskere foster! :Heartbigred

Så igjen, endelig min tur til å begynne å glede meg! xsmile9

nå kan vi begynne å dele den store nyheten!

Og ikke minst, vi kan se framover!

Så vill jeg ønske alle dere gode mennesker en fin og herlig sommerdag!

Gratulerer så mye :Heartblue:Heartblue
 
Back
Topp