* Gledebringer tråden *

Dalin87

Forelsket i forumet
tenkte at vi kunne ha en tråd som bare vi skulle si positive ting til hverandre på.. siden vi fleste er ganske hormonelle om dagen så er det litt koselig med en tråd som vi blir i godt humør av [:D] Enige?

Da begynner jeg [;)]

Jeg syns dere alle inne på mars 2010 er noen herlige jenter [:D] vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten dere [:D] er så greit her inne for man får andre sine meninger uansett om det er positivt eller negativt.. man får ihvertfall et ærlig svar her inne [:D]

Ååå, så koselig! En stor klem til deg siden du startet denne tråden Dalin87!

Må også bare si at jeg er kjempeglad for å ha havnet i denne terminklubben, dere er en helt herlig gjeng jenter!! Og jeg gleder meg til å dele gleder med dere!!

jeg gleder meg til å logge meg på hver dag og se om det er skjedd noe spennende her eller om dere har opplevd noe spennende

gleder meg til jeg begynner å kjenne igjen nick. nå er det meste bar ei surr for meg. men er noen kjenner igjen da:-)

koselig å ha dere å titte til her inne[:D]

åh så koslig en tråd![:)]

da vil jeg gjerne si dette:

tenk å heldige vi er jenter som er gravide[:)]
er jo slett ingen selfølge å bli gravide.
selv om det følger med symtomer som kvalme, bekkenløsning o.l.
så er det jo vert det til slutt da[;)]
gleder med til å følge dere alle her inne jenter!
syns dere er en god gjeng[;)][:)]

For en flott og koselig tråd!!

Gleder meg til å bli kjent med dere[:D]

Virker som om det er en kjempegjeng her inne på Mars [:D]
Gleder meg MASSE til å bli bedre kjent her, er ganske fersk egentlig!
Synes det er masse positivitet her inne [:D]

MÅÅÅÅÅÅÅ logge meg på HVER dag [8D] [:D]

KoS

Kjempefin tråd
si jeg gleder meg til å komme inn her på mars forumet hver dag. Er så gøy å følge med alle de herlige jentene her inne. Er glad for at jeg skal få lov å bli kjent med dere de neste 8-9 mnd [:D]

Back
Topp