GLEDE!

LofotPia

Glad i forumet
Har vært på første kontroll!:) Legesenteret hadde ultralyd, og dermed fikk jeg ta ultralyd av magen! Det var tydelig liv, og fosteret var 2,3 cm langt! Lengen mente også jeg var litt lengre på vei en det jeg trodde:) Var så kjekt å se et hjerte som dunket! Gleder meg til neste ultralyd!:happy: Var så godt å se at det var liv, med tanke på at jeg ikke har noen symptomer fra graviditeten :)
Her ser dere mitt ultralydbilde:

Vedlegg

• 12178072_10208084517135908_712007441_n.jpg
    12178072_10208084517135908_712007441_n.jpg
    50,2 KB · Visninger: 110
Gratulerer :-) så gøy :-):-)

Så moro å se lille...og så moro at de har UL drev :) deilig å se hjertet slå :)

Gratulerer så gøy! :D

Kult! Kjenner også at det ville vært fint med en bekreftelse siden jeg overhodet ikke merker noe til graviditeten :o

Får vel bare vente til legetime om drøyt to uker (har ikke tid til å dra til legen tidligere uansett). Hadde vært gøy om legen har ul-apparat, men våger ikke håpe på det.

Har vært på første kontroll!:) Legesenteret hadde ultralyd, og dermed fikk jeg ta ultralyd av magen! Det var tydelig liv, og fosteret var 2,3 cm langt! Lengen mente også jeg var litt lengre på vei en det jeg trodde:) Var så kjekt å se et hjerte som dunket! Gleder meg til neste ultralyd!:happy: Var så godt å se at det var liv, med tanke på at jeg ikke har noen symptomer fra graviditeten :)
Her ser dere mitt ultralydbilde:
Så stas! Gratulerer :D

Så morro! Gratulerer! :D Hvor langt tror legen at du var på vei nå da? Og hva trodde du? :)

Kult! Kjenner også at det ville vært fint med en bekreftelse siden jeg overhodet ikke merker noe til graviditeten :eek:

Får vel bare vente til legetime om drøyt to uker (har ikke tid til å dra til legen tidligere uansett). Hadde vært gøy om legen har ul-apparat, men våger ikke håpe på det.

En bekreftelse var fint!:) Legen sa det ikke var vanlig at di tok ultralyd, og det var ingen prosedyre! Men jeg ble da spurt om jeg hadde lyst:cat: Har hørt at mange har fått lyttet til hjertelyd hos legen, som en bekreftelse av graviditeten til deg selv :) Om du ikke blir tilbudt kan du jo spørre om di har ultralyd eller noe slikt. Legetimen varer mye lengre! Var 2 timer hos legen:happy:

Back
Topp