Glede!!

Gleder meg sååå til lille tulla vår kommer! Nå er det først flytting, så jul og nyttår og masse gøy som skjer, og januar går mest sannsynlig til å gjøre klart alt til babyen kommer og plutselig er det februar og tid for termin :) :) Gleder meg så til å bli tobarnsmamma og få en liten baby i hus igjen <3

Henger meg på denne :) Bare godsaker i vente, og jeg gleder meg sååå til lille kommer ut til oss! ♡ Når har dere overtakelse på huset?

Jeg gleder meg enormt, har prøvd å legge litt lokk på følelsene, men det er nytteløst! Jeg ser så frem til dette barnet og håper så inderlig at vi får beholde babyen vår denne gangen! Psyken er litt på tur nå som det nærmer seg, men har 90% positive dager, de 10% får jeg bare holde ut ;)

Jeg gleder meg enormt, har prøvd å legge litt lokk på følelsene, men det er nytteløst! Jeg ser så frem til dette barnet og håper så inderlig at vi får beholde babyen vår denne gangen! Psyken er litt på tur nå som det nærmer seg, men har 90% positive dager, de 10% får jeg bare holde ut ;)

Jeg forstår hva du mener! Vanskelig å ikke glede seg liksom, spesielt nå som det nærmer seg så! Håper alt går bra, og at dere får nyte tiden med den lille i hus <3

Jeg forstår hva du mener! Vanskelig å ikke glede seg liksom, spesielt nå som det nærmer seg så! Håper alt går bra, og at dere får nyte tiden med den lille i hus <3

Takk vennen! Ja vi kan ikke tenke noe annet ;) De passer godt på oss på sykehuset heldigvis ;)

Blir en travel tid for oss også :PP

Plutselig begynte tida å gå fort, jo!
Synes ukene har sneglet seg av gårde, men nå innså jeg plutselig at det bare er tre måneder igjen, og jeg må prøve å få tatt sertifikatet innimellom ruging og jule- og babyforberedelser!

Ah, men for en lykke det er, å vente på mirakelet :Heartred

Plutselig begynte tida å gå fort, jo!
Synes ukene har sneglet seg av gårde, men nå innså jeg plutselig at det bare er tre måneder igjen, og jeg må prøve å få tatt sertifikatet innimellom ruging og jule- og babyforberedelser!

Ah, men for en lykke det er, å vente på mirakelet :Heartred

Ja tiden flyr! Plutselig er våre søte små her <3 Masse lykke til med sertifikatet :)

Back
Topp