GLEDE

kailin

Glad i forumet
Da har jeg vært hos gyn, og tatt innvendig UL!!!!
For å si det sånn, mitt hjerte banker i hundreogfemti, tårene triller og kvalmen er her for fult!!! JEG ER SÅ GLAD! en liten bønnespire har flyttet inn i magen, og jeg har det på bilde og kan se på det når jeg vil, og glede meg over å være gravid! Alt så helt perfekt ut, og alt stemte med siste menstruasjon, i forhold til størrelse på knøttet og hvor langt jeg er påveg:) Så da er det bare å koooose seg og slappe godt av, og nyte tiden som gravid! Var visst ikke farlig den blødningen jeg hadde, og det var normalt. hehe. unødvendig bekymring jeg har hatt i 1,5 uke!:P *bank i bordet*

Har nesten lyst å fortelle det til mine  foreldre i dag, men tror jeg skal vente til uke 12 :P 
hva tror dere?

Å, så herlig å lese! Skjønner godt at du er glad (og at du vil fortelle!)

ja er kjempe glad!:D Har jo gått å vært så bekymret:P hehe.. 

"problemet" er at foreldrene mine har mange venner, og de har lett for å betro seg til dem, eller glemmer seg og snakker før de tenker. Og en av de har en datter som er på min alder og arbeider i samme yrket, noe som kan gjør at hun får vite, og fortelle videre til kollegaer uten hun har tenkt seg om, og da er det gjort. ! En fjær blir til ti høns!:P 

men men, foreldrene mine merker det vel.. vi  er jo tross alt eneste nabo:P he he

januar13 skrev:
Å, så herlig å lese! Skjønner godt at du er glad (og at du vil fortelle!)

sign :)

Så fantastisk! :) Godt å høre at blødningen var helt ufarlig. Hvis du føler dere har lyst å si det, så kan du jo gjøre det :) Jeg forstår godt du har lyst til å spre den koselige nyheten. 

Så herlig å lese!!! :) Gratulerer så mye!! 

ja, det føles trygt på en måte nå! hehe..

Har diskutert det med min søster, og hun mente det ikke gjorde noe, og at det er jeg selv som må avgjøre hva jeg føler for. Men at hun var enig at jeg kunne si det på fredag, da er jeg  uker, med andre ord,  2 mndr.. så kansje!:) 
Skal på kjøpesenteret la me henne snart, kjøpe et par små hvite sokker:) hihi.. pakke inn og gi til vordende besteforeldre!:) hihi.. 

Åhhh så fantastisk!!!! Yeesss :-) Er veldig bra at noen slike glad-historier kommer innimellom fra dere som har opplevd blødninger, så får andre et håp hvis de blør :-) 

Samuels hjertemamma skrev:
Åhhh så fantastisk!!!! Yeesss :-) Er veldig bra at noen slike glad-historier kommer innimellom fra dere som har opplevd blødninger, så får andre et håp hvis de blør :-) 

Ja er det ikke herlig vel? er i ekstase, men samtidig så skjønner jeg det ikke! HAHA!
Jeg var bare så i sjokk tilstand når jeg lå på stolen der å så på skjermen. skjønte ikke at dette var MIN livmor med et bittelite "barn" inni! Er visst bare lettblødelig sikkert:P hehe.. hadde nesten forventet at jeg skulle gråte om jeg så at der var liv. :P men nei. hehe.. skal hvert fall stole på SYmptomene mine. for de øøøøøøker! *pjuk*
Fortsatt engstelig over noe skal gå galt. HVERT FALL etter å ha sett hjertet banke og at der er en liten kropp der:P hihi.. 

Det var herlig lesning! Gratulerer!

Back
Topp