GLEDE ! ! ! !

Zera

Forumet er livet
I juni skal jeg, samboeren, et vennepar og et vennepar av de igjen på [size=3]BON JOVI KONSERT ! ! !

OOOoooo mitt store idol i tenårene, og nå skal jeg sta å se han ! ! !

Hotell er booket og idag bestillte vi flybilettene!!! [:D][:D]
Barnevakt for Tuva er i boks, og svigermor sku gjøre alt for å ordne på vakter slik hu kunne ta Sofia.. "det skal ordne seg uansett skal du se" sa hu til meg[:D]
Og vi skal være der fra tirsdag til fredag!!! HUSMOR FERIE ! ! ! Hahahaha[:D]

Møte bare dele min glede ! ! ! [;)]
NÅ er det seriøst nedtelling ! ! ! [:D]

[&o]

Åååå det hørtes hærlig ut, Bon Jovi kunne jeg virkelig likt å sett live

WEE!!! Ja,skal bli så døds bra ! ! !

Knall bra konsert, og OSLO i 4 dager!! er ikke galt det[;)] + at jeg har mange venner i oslo som jeg ENDELIG skal få se igjen[:)]

Og samboeren har sagt at OM det ikke sku ordne seg med barnevakt,så SKAL jeg reise og han blir hjeme siden Bon Jovi var MITT store idol ! ! hehe[:)]
Snille mannen min... Men håper det ordner seg slik at vi to får endelig ta oss en tur sammen[:)]

Åååå, så heldige!! [:D][:D][:D] Det hadde virkelig vært noe!

Så bra, det blir sikkert kjempebra!

Jeg hååååper jeg klarer å lure til meg billetter, jobber på Ullevål Stadion så jeg håper at jeg kan få noe på den måten..

ORIGINAL: Henriettemamma

ååå misunnelig [8D]
Blir helt sikkert knall gøy.

Å, der besvimte jeg litt

grattis så masse med hsumor ferie.. kan tenke meg deg blir kjempe godt.. ta litt ferie for meg også da hehe

var ivei i 2008 og du må glede deg [:)][:)][:)][:)][:)][:)]!!

ORIGINAL: Henriettemamma

ååå misunnelig [8D]
Blir helt sikkert knall gøy.

Å fy fan! Der siklet jeg litt ! ! !
14 drømm om å få komme bak å hilse på han eller noe da.. haha[8D]
Som om det skjer[:D]

ORIGINAL: Rico82

var ivei i 2008 og du må glede deg [:)][:)][:)][:)][:)][:)]!!

Åja!!! nr før skikkelig ADHD anfall her som kommer til å vare til Juni..
Prøver å ikke glede meg for mye, for når jeg gjør det skjer det alltid noe så jeg blir skuffet... hehe

ORIGINAL: Rosella

Åååå det hørtes hærlig ut, Bon Jovi kunne jeg virkelig likt å sett live

ORIGINAL: NogM

Jeg skjønner veldig godt at du gleder deg[:D]
Vi skal også i vei[:D][:D]

Kult ! ! ! ! [:D]

[:D][:D][:D][:D] Så gøy!!!

Han er mitt store idol også, gleder meg som en unge for vi skal også på konsert!!! Weeehee!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Solsikke*

Han er mitt store idol også, gleder meg som en unge for vi skal også på konsert!!! Weeehee!!!![:D][:D][:D]

WOHO!!! Kommer til å bli såååååååååå fjortis det er pinlig ! ! Kommer garantert til å felle en tåre når han spiller en av de gode gammle..

"I wanna lay you down in a bed of roses..." Suuuuuukk

ssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper deilig da =)=) koooooooooooooos deg masse =)==) fordi du fortjener d =)=) hihi

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: *Solsikke*

WOHO!!! Kommer til å bli såååååååååå fjortis det er pinlig ! ! Kommer garantert til å felle en tåre når han spiller en av de gode gammle..

"I wanna lay you down in a bed of roses..." Suuuuuukk

Åja!!! Kommer til å komme noen tårer her også!! Kjenner jeg er litt forelska..[8D]

ORIGINAL: Annicken

ssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper deilig da =)=) koooooooooooooos deg masse =)==) fordi du fortjener d =)=) hihi

DET skal jeg[:D]

Back
Topp