Glede i heimen:)

mammalykke_

Betatt av forumet
I dag fikk eg bekreftet at vi venter en liten en igjen til neste sommer!:) Er veldig usikker på kor langt eg er på vei, har null kontroll på EL, og mensen har alltid være ustabil;) Men noe mellom 4-5 et sted. men håper en tidlig UL kan hjelpe litt der:) Uansett blir det nok en juli-babis, og vi gleder oss masse!

Helt surrealistisk at lille babyen vår (som ikke er så liten lengre;) skal bli storebror!

Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går greit:)

Oj så kjempe koselig:D:D:D
Gratulerer såå mye til dere!;):) blir spennende tid fremover nå:D

★mobben til brodær'n★

Gratulerer så mye med en liten spire i magen:) For en spennende tid dere går i møte:)<3

Gratulerer med den gode nyheten!!:D Så koselig med en til da..:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I dag fikk eg bekreftet at vi venter en liten en igjen til neste sommer!:) Er veldig usikker på kor langt eg er på vei, har null kontroll på EL, og mensen har alltid være ustabil;) Men noe mellom 4-5 et sted. men håper en tidlig UL kan hjelpe litt der:) Uansett blir det nok en juli-babis, og vi gleder oss masse!

Helt surrealistisk at lille babyen vår (som ikke er så liten lengre;) skal bli storebror!

Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går greit:)

Gratulerer så mye! :-) det blir nok stas å bli storebror!

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Hurra:wav Gratulerer så mye med familieforøkelse:):)

Gratulerer så mye :D :D :D
Så morro da, og ikke minst spennende! :)

Helt utrolig at det allerede er julibabyer på tur :eek: ...og da nærmer våre seg 2 år når den tid kommer :confused: :)

Gratulerer så mye :D :D :D
Så morro da, og ikke minst spennende! :)

Helt utrolig at det allerede er julibabyer på tur :eek: ...og da nærmer våre seg 2 år når den tid kommer :confused: :)

Skummelt:eek::p

★mobben til brodær'n★

Gratulere så mye !:D

takk:) gleder oss så til å dele nyheten med venner og familie her hjemme, men tror prøver å drøye den til hvertfall uke 10. d skal holde hardt kjenne eg;)

*tastetrykk fra den lille sorte ;)*

Gratulerer så masse! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp